Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19741 til 19760 af 43849
-
Optagelsesprøve gymnasium
ForumindlægJeg kender en ung udenlandsk pige som skal til optagelsesprøve til gymnasiet i matematik. Fordi hun mangler 9 klasses afgangseksamen. Hun skal tage testen på engelsk. Hun vil gerne vide hvad testen går ud på. Er der nogen der har kendskab til om der på nettet ligger en test. Øvetest eller noget.... -
Forskelle og ligheder.
Forumindlæghvilike fororskelle og ligheder er der mellem centrale begreber i kristendom; islam og buddhisme? :-) -
Terminsprøve
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål omkring terminsprøve i 9.klasse. Jeg har nemlig terminsprøve i uge 46 så jeg vil bare spørge om man må tager noter med i ALLE fag eller er det kun nogle specifikke fag man må tage det med i, hvis ja, hvilke? :) -
Skifte fra HF til en anden HF når der jun er 6 måneder tilbage
ForumindlægHej, det er således at jeg vil flytte til en anden Hf som jeg bor tættere på. Jeg går på 2. år og mangler blot 6 måneder til de sidste eksamener. Tror i det ville være muligt at skifte til en anden hf nu? -
Synopsis
ForumindlægJeg skal op i historie efter den nye reform. Jeg læser hf-enkeltfag. Vi kommer op i en ukendt tekst på 10-12 sider. Vi har 3 timers forberedelse, hvor vi skal udabejde en synopsis, som danner grundlag for eksaminationen.Da den gennemgang vi har fået af, hvordan synopsen skal udarbejdes, har været... -
Hjælp til praktikplads ansøgning
ForumindlægHej, jeg er 13 og skal skrive en praktiklplads ansøgning til Politiken. Hvad burde der stå i min ansøgning, og hvordan fanger jeg deres interesse? Håber i vil hjælpe :) Tak -
Antal fag
ForumindlægHej... Jeg er klar over at man skal op til 10 eksamner i alt, men hvor mange af disse er henholdsvist C, B og A fag - eller er det ikke fast??? På forhånd tak:D -
Dansk
ForumindlægHej Hvad er en modtagerrettet kommunikation ??? hvilke type tekster er modtagerrettet kommunikation ??? tak -
2.g opgave
ForumindlægJeg skal lave 2.g's opgave, og jeg er lidt forvirret. Den må maks. fylde 10 sider og man kan annalysere en bog eller en 2 taler mv. ud fra de danske forskellige begreber og tekstens opbygning. Nu skal vi til at have om 30'erne og så kunne det være smart hvis jeg valgte en eller anden teks... -
Religioner mødes
ForumindlægHey allesammen! :D Ville lige spørge om jeres bud på, hvordan mennesker kan blive påvirket af mødet med forskellige religioner? Knus Artemis :) -
Symboler...?
ForumindlægHvis jeg vil stille et spørgsmål om matematisk / logisk syntaks og det tegn jeg vil skrive ikke er at finde på den lille Ω-knap i "overliggeren" (Eksempelvis vektor-symbolet, specifikt nul-vektoren (0 med streg *under* ifølge den bog jeg bruger her.), er jeg så bare "out of... -
valgfag
Forumindlæghej vil spørge hvilken af fagene religion c , histori b og og samfundsfag er sværeste håer for svær -
Bedømme
ForumindlægHvad gøre man hvis man er bedømt forkert.. En fra min klasse var oppe i IØ og fik 7. Hun siger følgende. "Jeg kunne ikke svarer på spørgsmålene og kiggede ud af vinduet" hun havde hellere ikke løsningsforslag... Jeg fik 02. Jeg var lidt usikker på 2 af spørgsmålene og havde 3 løsning... -
Bøjning
ForumindlægHej. Er blevet lidt i tvivl om bøjningen på tysk... Hvis man har en sætning som lyder således "Martin og Kirsten´s bil blev ødelagt i Indien" vil man så bøje ødelagt på tysk eller ikke? -
tekst
ForumindlægNogen der vil kigge og rette det igennem? While I’m sitting here on a big, high hill I just observe everything around me. The grass I’m sitting on is moist. There is 2 little trees in front of me even though they are smaller than other trees it doesn’t mean that they aren’t beautiful. I normall... -
Fortegnsvariation?
Forumindlægnogle der kan give lidt hjælp og en forklaring på hvad det er , og evt. et eksempel? så vil jeg være lykkelig. på forhånd tak. -
Rette (kort)
ForumindlægHej, er der nogle der vil rette et digt. Jeg vil ikke have det her, da det er personligt. -
Kan man sige dette?:
ForumindlægHej alle sammen, Jeg synes at jeg har knoklet og knoklet med dette afsnit i min engelske stil. Er der nogle, som er sød at læse det igennem og fortælle mig hvis der er nogle fejl, nogle steder? Kan jo aldrig selv se fejlene;) When all’s said and done Raglan seems very kind and protecting of... -
Hvordan klarer jeg denneher?
ForumindlægJeg står i en situation hvor jeg har lavet en rapport på min handelsskole men læreren mener ikke at jeg har lavet den selv, jeg har så selv lavet den, så eftersom jeg føler mig uretfærdig behandlet vil jeg høre om nogen ved hvad jeg gør, jeg har først fået det at vide for to dage siden, så er sta... -
FSA: Hvad fik I? ( geografi & biologi )
ForumindlægHeejsa.. Jeg vil gerne vide, hvad I har fået i Geografi/Biologi.. Jeg skulle op i geografi og fik 7- .-'. Jeg selv ikke ret tilfreds, men det er en god karakter. :)
