Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 19761 til 19780 af 75430
-
Summary??
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal lave en summary in the present tense, altså i nutid. Er der ikke nogen der kan give et eksempel,for er helt forvirret -
Forklarelsen på romantikken
ForumindlægHvad er romantikkens? Kort og klart? -
synge salmer
ForumindlægHej.. Kender i en side, hvor man kan høre nogen synge salmer? Især denne: "Velkommen igen" vil gerne høre den, hvor nogen synger. Har hørt melodien -
Essay.
ForumindlægJeg skal skrive en essay om hitlers planer med ungdommen. Med hitler jugend osv. Men i en essay skal man jo diskutere. Ikke sandt? Hvordan kan jeg diskutere hitler? &&, er det subjektivt at sige dette? "And by doing this, and through his statements, he placed himself in a certain Jesus r... -
hvad betyder dette ord?
Forumindlægheeej vil bare spørge hvad mononucleosis betyder? fx....... he caught mononucleosis and had to spend several weeks in bed.. -
Oversættelse - New crime novel
ForumindlægHer er en oversættelse - nogen som har tid til at tjekke for fejl? New crime novel The author Elizabeth George has recently published a blood dripping crime novel which in Danish has got the title “Hævnens nat”. The story takes action in a Scottish manor house which now is a guest house. Here a... -
pythagoras
ForumindlægHej .. Nogen som kan hjælpe mig med at forklare en af disse beviser? Gerne en okay svær en.. ikke en af de almindelige.. http://www.cut-the-knot.org/pythagoras/ bare gerne lidt hurtigt. Louise. -
censor?
ForumindlægHej, Jeg kan se på min eksamensplan at jeg har den samme censor i to forskellige fag. Kan det virkelig passe? Er blevet henvist til at det er en UVM afgørelse. Men ødelægger det ikke forhåndsindtrykket af undertegnede? Findes der ikke love om sådan noget? -
Hjælp til at udregne valuta/kurs
ForumindlægJeg skal finde ud af hvor meget 965 kr er i norske kroner, når kursen er 107. Jeg kan ikke huske hvad det er man skal gange/dividere osv.. Kan nogle hjælpe mig? Rigtig gerne et hurtigt svar. :) -
Maksimal kraft et menneske kan yde?
ForumindlægHvad er den maksimale kraft et menneske kan yde i en vandret retning i newton? altså hvor mange newton kan et menneske højest skubbe med? Jeg skal bruge det til et projekt kaldet mennesket i bevægelse... -
en kort tysk sætning
Forumindlæger der en der lige vil hjælpe med at oversætte denne sætning: er det ikke det samme som mig du føler. Håber i kan hjælpe :D -
er der nogle ..
ForumindlægEr der nogle der ved hvad ruthles betyder? -
italiensk
ForumindlægEr der nogen, der kan italiensk og kan hjælpe mig -
rettelse
Forumindlæg18-årige Jesminda Bhamra - kaldet Jess - bor i en mellemstor engelsk by og er vild med fodbold. På væggene i hendes værelse hænger plakater med den engelske fodboldspiller David Beckham, og når hun kan se sit snit til det, spiller hun med sin gode ven Tony og hans kammerater i parken. Og Jess er ... -
Vil du rette mit spansk? kun 200 ord.
ForumindlægComo agua para chocolate – Retratos de Tita y Máma Elena Tita es una mujer muy sensitiva. Ella llora mucha pero ella no gemé. Tita no es fuerte pero no es una persona enclenque tampoco. Ella tiene mucha de ama, pero no tiene fuerza de voluntad hasta su madre muerte. Tita tiene mucha respeta a su... -
Kronik
ForumindlægHej, hvordan laver man en redegørelse og en karakteristisk? -
U-værdi
ForumindlægHej, er der nogen der kender til u-værdier og vil hjælpe mig med at beregne dem for et hus jeg er i gang med at tegne? Er der eventuelt bygningsingeniører her? -
Rettelse i Spansk
ForumindlægHej er der nogle der vil rette min spansk opgave, da jeg tror at jeg har en hel masse fejl? :) Las turistas piensan que pueden experimentar lo mismo a los inmigrantes cuando huyeron entre las fronteras de los EE.UU si pagan dinero. Pero es muy ridículo. Los inmigrantes tienen una inten... -
Navngivningsrækkefølge fra Myginds Kemi C bog
ForumindlægJeg tror at navngivnings-, såvel som opskrivnings-rækkefølgen i kemi 2000 c-niveau bogen s. 61 er forkert. B, Si, C, As, P, N, H, Te, Se, S, At, I, Br, Cl, O, F er ikke den rigtige rækkefølge. Jeg tror den rigtige rækkefølge følger elektronegativitetsskalaen. Derfor skrives følgende molekyle best... -
oversættelse
ForumindlægHej, hvordan siger man dette på engelsk: ”tekster vi har gennemgået af ham” ”text we have rode with him” – der er bare noget der ikke lyder korrekt?
