Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19761 til 19780 af 39512
  • relativesætninger??

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er igang med en tysk aflevering, som skal bestå af relative sætninger - jeg vil derfor lige være sikker på, at jeg ikke er helt galt på den med hensyn til relative sætninger. ( uret som jeg høre tikke ).. Er dette en relativsætning? :).
  • daloon 14.18 afsætning A (trojka)

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal igang med en afsætning aflevering, er der nogle som ligger inde med opgaven 14.18 som ligger i trojka bogen. jeg kunne nemlig godt tænke mig noget inspiration til og komme igang på :) -på forhånd tak, håber i kan hjælpe.
  • Matematikaflevering - trekanter

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder fast i en aflevering, som skal afleveres imorgen. Så håber, at nogen af jer har overskud til at hjælpe mig:) Om trekant ABC oplyses, at arealet er 20, og højden fra C er 5. Bestem AB. Tusind tak" :)
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og laver en aflevering til i morgen. har tre andengradsligninger, som jeg ikke forstår: x^2 - 15 = 0 x^ - 15x = 0 x^2 = 9x nogle som kan forklare mig det? :-) Tak på forhånd!!
  • Nogen her der har haft Historie på netfag på efterslægten?

    Forumindlæg
    Hey jeg har brug for lidt hjælp med min aflevering. Jeg søger en der har haft historie b på netfag (hf centeret efterslægten) som kan hjælpe mig med et modul jeg ikke lige har helt fat i.. tusind tak for hjælpen
  • Beregn elektronegativitetsforskellene

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder lige nu, og er i gang med en kemi aflevering.. Efter selve øvelsen, skal jeg lave nogle opgaver om elektronegativitetets forskelle, men jeg forstår ikke at regne dem? Hvordan beregner man forskellen for >N-H? På forhånd tak for svar!
  • Bestem roden

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering, og er gået helt i stå ved denne opgave: Bestem c, når 1 rod er rod i 2x^2-3x+c = 0. Bestem derefter den anden rod. Nogen som kan give mig en forklaring på hvordan jeg regner dette ud? :-) det ville være en stor hjælp! - Tak på forhånd.
  • forklar forventede positiv og negativ ladning

    Forumindlæg
    Hejsa, er mega meget i tvivl om dette spørgsmål i min aflevering til i morgen :( Forklar hvor i molekylet (dichlorethansyre, C2H2Cl2O2) der forventes at være henholdsvis positiv eller negativ ladning. Tror ikke helt jeg har forstået elektronegativitet og hvordan det fungerer i molekyler..
  • Spansk - nybegynder niveau

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en aflevering i spansk for til i morgen og er endelig færdig med den. Der er dog nogle ting jeg er usikker på og derfor vil jeg spørge om nogen har tid og lyst til at kigge den igennem og evt. hjælpe med at rette den Mange tak på forhånd! :-)
  • vis at noget er 20% dyrere

    Forumindlæg
    Heej! Har en aflevering for til imorgen:/ og jeg kan ikke finde ud af en opgave, please hjælp mig! Opgaven lyder sådan her: Vis at en billet til en premiere forestilling er 20% dyrere end en alimindelig billet til 50kr Håber nogle kan hjælpe:)
  • Hvordan løses en dobbelt ulighed

    Forumindlæg
    Jeg skal i min aflevering løse denne ligning med to ubekendte, ved hjælp af lige store koefficenters metode, men kan simpelthen ikke forstå, at jeg får facit 3y=0. Hvordan løser man den? (I) 2x+2y-12=0 (II) x-5y-6=0
  • Spansk sætning hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle jer derude ! :) Jeg sidder her og skriver en spansk aflevering, men jeg ved ikke hvordan jeg skal oversætte følgende sætning: Han gør det, da han ser, at de andre børn også går ind. Håber en af jer kan hjælpe :) Tusind tak på forhånd :)
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej har en aflevering til snart, men kan ikke finde ud af det sidste spørgsmål, sidder lidt fast ): er der nogen der muligvis kan hjælpe mig med at svare på dette make a short general discussion of the use of humour as a literary tool Tak på forhåns
  • hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har en vektorregningsaflevering, der skal laves inden i dag. Afleveringen består af 4 delopgaver, hvor jeg har løst 3 af dem, men kan virkelig ikke finde ud af den sidste. Tænkte på om der er nogle dygtige mennesker, som er villige til at hjælpe mig? Her er opgaveformuleringen:
  • Bestem x,y og b (Geometri)

    Forumindlæg
    Godeftermiddag folkens. Jeg sidder med en aflevering, og kan slet ikke komme videre med denne her opgave. Opgaven lyder: På figuren ses ?ABC, hvori DE er midtpunktstransveral. Bestem x,y og b, (figuren er vedhæftet) Tak på forhånd!
  • En sød person?

    Forumindlæg
    Hej :-).. Er der en sød venlig sjæl, som kunne tænke sig at hjælpe mig med en dansk aflevering.. Jeg er ikke god til de skriftlige, da jeg får ikke gode karakter i skriftlig dansk selvom jeg har knokler, men alligevel får jeg det samme karakter.. PLEASE everyone :(???
  • Tegn en parabel

    Forumindlæg
    Hej alle Er i en opgave, blevet bedt om tegne en parabel: Hvor c<0 , samt at f har toppunkt i T(3,4) Jeg har vedlagt min tegning og ville høre om den kan gå i en aflevering
  • Overættelse i datid

    Forumindlæg
    Hej alle! jeg skal aflevere en spansk aflevering i morgen tidlig og har lavet den men er lidt i tvivl om jeg har gjort det helt rigtigt.. Håber du vil kigge den i gennem og hjælpe :-) (btw den blå skrift er det jeg har skrevet, den grønne er det jeg skal oversætte)
  • Logistisk vækst

    Forumindlæg
    Hejsa. Google er ikke min ven, har prøvet længe nu. Jeg er ved at skrive en aflevering i logistisk vækst på B niveau. Jeg har brug for en udredning. M er den øvre grænse c er? k er ? Og hvordan udregner jeg M, c, og k.
  • Velfærdsteknologi (civilingeniør

    Forumindlæg
    Hey Går i 2.g og er så småt begyndt, at tænke på hvad jeg vil derefter. Jeg overvejer at tage en ingeniøruddanelse på SDU, men er der nogen som kender til uddanelsen til velfærdsteknologi, altså hvordan kan en helt normal skoledag se ud, fremtidsmuligheder, er der afleveringer og lektier eller k...