Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 19781 til 19800 af 42474
-
Afslutter gym
ForumindlægHvor meget for skolen for hver enkelt elev som har fuldfort sin studentereksamen/ afsluttet gymnasiet ? -
Økonomi
ForumindlægHej, en som kan hjælpe mig med mine sidste spørgsmål som jeg sipelthen ikke kan finde ud af: (model er vedhæftet) - hældningskoefficienten? - hvad ville fremtiden være hvis udviklingen fortsætter? I korte træk skal jeg forklare hvad denne figur vil medfører til... det ville gøre mig meget gla... -
Antal Ansøgninger?
ForumindlægHej Kan jeg slippe afsted med kun at sende 1 ansøgning? eller er det vildt dumt? -
Nysgerrighed:)))
ForumindlægHej, jeg har spekuleret meget over hvordan eksamerne foregår i 9. jeg ved jeg skrev et indlæg om dette emne før, men jeg fik kun vide hvordan det foregik i engelsk eksamen. Så kan i fortælle mig hvordan det foregår, altså skal man tr&... -
Demokrati
ForumindlægHej.. jeg skal skrive en stil på 10 sider, og mit emne er demokrati men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive og hvordan jeg skal starte ville virkelig værdsætte nogle bud. og tak på forhånd -
Fejlsætninger!
ForumindlægHej folkens! Nogle der kan se fejlen i den her sætning, og forklarer hvad fejlen er: Even though it's summer, I'm looking forward to the Christmas. Jeg tænkte det var "the Christmas" .. men har ingen anelse .. -
Ekstra A-fag
ForumindlægHvorfor er et på visse gymnasier ikke muligt at vælge et ekstra højniveu fag? -
1870-1890 ?
ForumindlægHeej er der nogle der kan fortælle mig hvordan arbejdsforholdene generelt var i periode 1870-1890 ? På forhånd taak! :)) -
Spørgesmål om Atomer.
ForumindlægHej, er igang med at lave aflevering om et atom jeg selv må bestemmer. Nu har jeg valgt atomet Bor. Men jeg kan simphelt ikke finde ud af hvor mange elektroner der er. Jeg ved godt af neutroner og elektroner er det samme antal, men ved ikke hvordan jeg finder antallet af neutroner. Jeg skal også... -
Gasser i det periodiske system? Og hvad er mendelejev?
ForumindlægHvilke grundstoffer er gasser i det periodiske system? Og hvad er mendelejev? -
Spansk flertal substantiver
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål til en sætning, og håber nogle vil rette den. Jeg beundrer malerne - me admirar pintores For mig lyder det helt mærkeligt, men jeg forstår ikke hvordan jeg ellers skal skrive substantivet. -
Linje eller linie?
ForumindlægJeg har længe undret mig over denne her spørgsmål: Hedder det linje eller linie? Nogle gange ser jeg at det staves linje. Andre gange ser den staves linie. Hvordan staves det rigtigt? -
spansk oversættelse
ForumindlægHej :) er der nogen der vil se om jeg har nogle fejl i min spansk oversættelse? Eufemia bor ikke hjemme hos sin far, Hilario, fordi han bor i La Playa Ventanilla, som ligger 13 kilometer fra tonameca. Der er ikke transportforbindelser mellem la Playa Ventanilla og tonameca, og derfor er det nødv... -
Universets alder
ForumindlægHej Hvordan finder jeg ud af universets alder? (ved hjælp af formlen) -
Jura
ForumindlægHej alle, Hvilke andre steder end KU kan man læse Jura? og hvad er adgangskravet? mvh Mia -
Designer babies
ForumindlægJeg skriver om designer babies i Engelsk & biologi i AT. Jeg vil gerne lave en retorisk analyse aaf noget engelsk materiale omkring de religiøse samfunds syn på designer babies, men kan ikke rigtigt finde nogle artikler, taler etc. håber der er nogle der måske har en idé om hvor jeg kan finde... -
nemme og hurtige spørgsmål- please ik ignorre
Forumindlæghvis et vandkraft er ligeså effektivt som et kulkraftværk, hvor mange procent af vandets energi bliver så til strøm eller varme ? hvad kan vi gøre for at generatoren giver en stærkere strøm ? -
DNA som syre?
ForumindlægHej jeg har om DNA i skolen for tiden og jeg har to spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Er der muligvis nogen der ved hvor jeg kan læse om det eller er der nogen der kan forklare mig det? Hvorfor kan DNA karakteriseres som syre? Sæt opbygningen af et gen i relation til DNA’s struktur. -
Optagelses prøve snart. Skal, skal ikke?
ForumindlægHej alle sammen. :-) Jeg skal til optagelses prøve snart på et gymnasie (UPV prøven), og jeg er meget nervøs. Jeg kender et par stykker som også har været til samme prøve, men de har ikke været lige gode til at forklare mig hvad jeg skal gøre/sige. Jeg ved udmærket godt at det er meget forskel... -
Frankrig i 1700-tallet
ForumindlægHej :-) Jeg har netop læst én af de sidste lektioner i historie i 3.g som omhandlede enevælden, oplysningen og Frankrig i 1600-1700-tallet. Da jeg får 12 i stanpunkt, vil jeg gerne opretholde dette til årskarakteren og har nu undret mig lidt over, om der er nogle håndgribelige eksempler på den d...
