Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19841 til 19860 af 34369
-
Tryghed
ForumindlægJeg skal lave et projekt i teknologi om tryghed, og jeg er fuldstændig blankt mht. til emnevalg. Vi har fået 4 oplæg:1. Tryghed i hjemmet.2. Tryghed på arbejdspladsen3. Tryghed i velfærdssamfundet4. Tryghed i fritidenOpgaven går så ud på at finde et problem ved et af de 4 områder af de 4 områder ... -
Notater
ForumindlægHej...Er her nogen der har nogle notater til 9. klasse afgangseksamen ?Bare ganske normale, tilfældige notater for at friske de vigtigste ting op... -
Hjæp til organisation (B&O) SRP-opgave
ForumindlægDavs! Jeg skriver SRP om Bang & Olufsen og jeg er kommet i tvivl om hvad jeg skal skrive.. Emnet er: succes - sammenhæng mellem markedsføring og organisation Jeg skal analysere B&Os strat. planlægning og vurdere hvilke kernekompetencer de har. Og med udgangspunkt i disse kompetencer sk... -
SRP: Strain gauge TEORI?
ForumindlægHej. Jeg mangler lidt hjælpe til følgende underspørgsmål i min problem formulering: b. Redegør for det teoretiske grundlag bag anvendelsen af Strain Gauge til eftervisning af spændinger bøjningspåvirkede bjælker. Jeg har styr på den grundlæggende bjælke-teori, men jeg mangler lidt hjælp til ovens... -
2-årigt mat?????
Forumindlægjeg er en matematisk 1.g'er der gerne vil have matematik på højt niveau.Men jeg står lidt i et dilemma:Jeg kan enten vælge matematik på et, eller to-årigt højniveau.Lige meget hvad jeg vælger kommer der til at stå det samme på eksamensbeviset. jeg har hørt at man går mere i dybden, og koncent... -
funktion der driller...
ForumindlægHey Studi...Jeg har en lille, men snedig opgave !En funktion f er givet vedf(x)=x^2(1-x)^9- Beregn størsteværdien for f.Jeg ved simpelthen ikke hvordan man gør det, jeg vil meget gerne hvis nogen kunne hjælpe.Tak, hilsen SigurdPK. -
Noter 9 klasse
ForumindlægHei jeg går i 9 klasse og jeg har brug for nogle gode notater så jeg tænkte på om der var nogle af jer der havde nogle jeg kunne bruge..! det ville være en stor hjælp da jeg ingen noter har..!Christian -
hmm...hmm..tjo..næh? hjæææælp!!!
ForumindlægHejsa..Sidder lige med en opgave her, jeg ikke rigtig kan kom videre med. Håber at der er en eller anden der er villig til at hjælpe. Jeg vil være jer meget taknemmelig.Genet for cystisk fibrose sidder på kromosom nummer 7. det spænder over 250 kilobasepar(250.000 basepar) og koder for 1480 amino... -
Noget om at være....
ForumindlægJeg skal snart i gang med at lave et projekt om det at være læge. Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvordan man uddanner sig til sådan noget og hvor, hvilke krav og sådan noget. Alt der kunne fortælles er meget værdifuldt.TakPS: hvornår skal man egentlig søge ind på medicinstudiet. Hvo... -
Notater/opgave besvarelser til fysik niveau b
ForumindlægHejJeg leder med lys og lygte efter nogle som har gået på AK på IOT el DTU som har haft fysik på b-niveau, og er indehaver af nogle rigtige gode notater til alle former for udregninger i fysik som er let overskuelige til eksamen.Der er også et orange hæfte med fysik opgaver som er ekamens relater... -
Passive Voice
ForumindlægJeg har ikke de store problemer med engelsk, men hvad er det passive voice går ud på? Det er ofte markeret som fejl i Word, men det ikke noget læreren tager fat i. Aldrig har jeg helt forstået det, på trods af at søge på nettet efter en forklaring og/eller hvordan det kan rettes. Det her er af r... -
Spansk oversætelse haster
ForumindlægEr der nogle der vil rette dette. Har brug for hjælp da jeg ikke er god til spansk. Mælkekonen vil gerne sælge kanden med mælk for 100 pesetas. For de 100 pesetas vil hun købe en masse æg og to høns som ville få mange kyllinger. Når de er vokset op, vil sælge alle hønsene og købe sig ... -
Plagiat på pdf
ForumindlægKan der blive taget plagiat på en pdf fil? Eller er det sikkert at gøre? -
er der nogen ved hvad 3.g studentereksamen dansk stilhæfte emnerne bliver i år 2004?
Forumindlægskriv venligst. jeg ville sætte pris på det. -
Mundtlig dansk
ForumindlægHejJeg skal til mundtlig dansk årsprøve her i 2g.. Men det er så bare lige det, at vi ikke skal havde flere dansk timer, og vores lærer har intet fortalt om hvordan sådan en foregår.. Så hvis du har prøvet det, må du meget gerne fortælle hvordan det foregår.. Og hvad kan man komme op i? -
Dansk årsprøve..
ForumindlægHejsa..Jeg skal til dansk årsprøve om noget tid(går i 2.g)Er der nogle der ved hvilket hæfte i var oppe i sidste år? Altså Eksamenshæftet fra sidste år?Ville gerne høre om man kan finde dem på uvm.dk eller hvor de kan findes?Og hvis der er nogle der ved hvor jeg kan finde hæftet fra Maj-Juni 1997... -
Investering
ForumindlægHejsa!!Jeg er igang med en investerings opgave, men sidder noget fast.Man får en samlet årlig lønbesparelse på 1.300.000 kr, ved at investere i et anlæg.Anlægget har en levetid på 5 år, og ingen scrapværdi efter de 5 år.Anlægget koster 3.500.000 krultimo år 3, skal væsentlig dele udskiftes for 50... -
ITU
ForumindlægHej.. Jeg er snart færdig med andet hf og overvejer at tage på ITU men hvad er det jeg skal søge der.. Er det som bachelor første omgang ?? Jeg ved hellere ikke noget om adgangskrav men min lærer sagde at en fuld hf vil give adgang til ITU og han sagde at jeg ikke havde problemer med at komme in... -
Kvadratisk programmering
ForumindlægHey!Når man skal tegne en niveaukurve, der svarer til et overskud på 2154 kr pr dag.og jeg har overskuddet= -2x´2+108x-y´2+72y-500 skal man så bare sige 2154=-2x´2+108x-y´2+72y-500?det her er sikkert ret let,ved ikke hvordan man kommer videre, det er godt nok langt væk. -
Grafregner og rummet
ForumindlægEr det muligt at illustrere en plan eller linge i rumme på en TI-83??Er der ellers nogen som har nogle tricks til at tegne planer i rummet på papir??Det er til at overskuliggøre opgaverne..
