Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 19861 til 19880 af 135334
-
Dansk eksamen. Erna og Ewan. Vurdering.
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg får 4 og 7 normalt. Tak på forhånd x) -
En super god hjælpeside til eksamen i religion
Forumindlæghttp://www.viby-gym.dk/ -
FSA 2007 FYSIK/KEMI EKSAMEN
ForumindlægHi! Jeg har brug for hjælp til afgangsprøven i næste uge i fysik/kemi. Klassen opgiver: - Det periodiske system - Gødning - Magnetisme - Radioaktivitet - Syrer/baser Ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre, hvordan jeg skal stille min disposition op osv. Vi har ikke prøvet en prøveeksamen, så er t... -
Omeksamen/klage i 3.g. mat eksamen?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 3.g. og går på matematisk linje, hvor jeg har matematik på A-niveau. Jeg har netop været til studentereksamen i mundtlig matematik, hvor jeg fik et 6-tal. Jeg føler selv at jeg kan mere end 6, hvilket også min årskarakter afspejler. Jeg ville høre om der var nogen som vidste... -
Hvornår ligger mdt. eksamen ca. ?
ForumindlægHej, hvornår ligger de mundtlige eksamener ca. på VUC (Århus) for sommerterminen? Er det i maj eller juni - og har I nærmere informationer om, hvornår det var f.eks. sidste år? -
Matematik A eksamen, maj 2008
ForumindlægJeg ville lige høre om nogen lå inde med Mat A facitlisten fra maj 2008. Ville endelig godt se hvilke fejl jeg har lavet. -
Gode forsøg til fysik/kemi eksamen!
ForumindlægHej! Jeg skal op i fysik her i overmorgen.. Og disse ting kan vi komme op i: Fysik: • Magnetisme • Elektromagnetisme • Induktion • Vekselstrøm • Transformation • Ioniserende stråling • Kerneenergi Kemi: • Ioner • Syre og baser • Neutralisation &bu... -
Om en ikke retvinklet trekant oplyses - Bestem a, B og C
ForumindlægHvordan løser jeg opgaven? Hvilken formel skal jeg bruge? -
HJÆLP! Mangler gode råd til en engelsk stil om "Love"!!!
ForumindlægHjælp, hjælp, hjælp..! Jeg skal skrive en engelsk stil om "love" og den skal være på 400 til 600 ord... Selvom jeg er en håbløs romantikker og elsker film om kærlighed, er jeg helt blank i forhold til den opgave der er blevet stillet. Jeg har grublet over hvad min stil kunne handle om... -
HJÆLP MIG MED ET ENGELSK DIGT JEG KAN IKKE GØRE DEN FÆRDIG
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp.. jeg har skreve et digt på engelsk om krig men kan bare ikke blive færdigog den er til i morgen Word is bad and make me sad maybe we could cry but release That it not a game but a more a Cham to all the thing we could do to stop the War form being to -
Srp i engelsk og psykologi - gruppedynamik og roller
ForumindlægHejsa Jeg skal aflevere min problemformulering til mit studieretningsprojekt den 4. februar. Jeg skriver i fagene Engelsk A og Psykologi C og vil fokusere på gruppedynamik og roller. Jeg tænkte på at analysere serien "The Society", og jeg vil rigtig gerne finde en case eller andet mat... -
SRP i fagene Kemi A og biologi B
ForumindlægHar nogen lavet SRP med fagene Kemi A og Biologi B, og som gerne vil dele deres aflevering med mig? hvis ja, så send gerne til denne mail: fb[email protected] -
Hjææælp "Nattevandrerinden" af B. S. Ingeman???
ForumindlægHJÆLP, jeg skal analysere nattevandrerinden af B. S. Ingemann! Er der noglen der kender noget til digtet? ALT kan bruges, også facts om Romantismen! TAK -
Dansk mundtlig eksamen hhx oplæg
ForumindlægHej allesammen (-: Jeg går på hhx 3 år og skal til dansk mundtlig eksamen på mandag. På hhx skal man starte med et 5 minutters oplæg omkring emnerne og vi har fået emner som bla. er: medier og kommunikation Men jeg er helt lost omkring hvad jeg skal skrive til disse oplæg er der nogen som har... -
reducer udtrykket a^2+b^2-a(a+b) og T^2-K^2+(T+K)^2-2KT
ForumindlægHej jeg skal til årsårøve imorgen og har optaget at jeg er ret dårligt til reducering XD Sidder med disse to og er helt blank -.-' Kunne godt bruge nogel meget detaljeret svar på hvordan jeg kan reducere disse to udtryk.. 1. a^2+b^2-a(a+b) 2.T^2-K^2+(T+K)^2-2KT Mange tak :) -
Engelsk stil, Rette lidt og give kommentar.
ForumindlægHej alle. Jeg har selv rettet i den 3 gange nu og læst den op for mig selv. men er der nogle der vil læse den og rette den færdig for mig? det ville være rigtig rat, og måske lige fortælle hvad jeg har mest fejl i så jeg kan gøre det bedre til næste gang mvh ilubabs. I selected this topic, b... -
http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-7-MED.pdf MA-3 eksamen, opgave 4.
ForumindlægHvorledes kan rumfanget V som funktion af tiden t bestemmes i denne opgave? På forhånd tak,Frederik. -
Hvordan foregår mundt. FYSIK A eksamen?
ForumindlægHej jeg har stadig ikke helt forstået hvordan det egentligt foregår. Jeg har hørt at man fremlægger i grupper, men er der ikke et tidspunkt hvor censoren får lov til at blive fremlagt af én person? -
9. klasse fysik/kemi eksamen ..
Forumindlæghej jeg ville høre om der var nogle der vidste om hvilke emner man kan trække til fsa mundtlig fysik?? ' det er bare lige så jeg kan øve dem, lave dispotioner og sådan .. på forhånd tak {: ' -
Magnetisme forsøg 9. klasse eksame..
ForumindlægSkal op til fysik overmorgen.. så er lige blevet usikker over nogle ting.. 1. Når jeg laver forsøget hvilket stoffer kan en magnet tiltrække - hva kan jeg fortælle om forsøget? 2. og lige en ting til når jeg skal vise nord og sydpol hvilke forsøg skal jeg lave.. der er den med nedstryning af k...
