Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19861 til 19880 af 34369
-
Virksomhedsinformation
ForumindlægHej, er der ikke nogle der ligger inde med noter til Virksomhedsinformation på C-niveau? Helst til hele bogen...!Mange tak -
Terminsprøve
ForumindlægJeg skal op til terminsprøve her på tirsdag, men jeg er endnu ikke forberedet på prøven, da jeg ikke ved hvad jeg skal forbedre mig på. Det ville være dejligt, hvis der nogle der gad at fortælle mig, hvad vi skal op i dansk og matematik. -
Kemi årsprøve
ForumindlægHej, da jeg lige har været til årsprøve i kemi i dag ville jeg høre for sjovt om der ikke er nogle der vil regne nogle af opgaverne ud, bare for at se om jeg har fået nogenlunde det samme.1) kanelaldehyd er den trans-isomer form af molekyletR-CH=CH-CHOopskriv en strukturformel for kanelaldehyd, i... -
Matematik A?
Forumindlæghej.. jeg går i 2.g og har nu haft matematik på A i halvandet år, og kan mærke at det afterhånden er blevet rigtig svært at følge med.. Jeg har svært ved at lave de afleveringer og lektieer jeg får for, og har også svært ved at deltage aktivt i undervisningen, hvilket jeg er ved at være ret træt ... -
gennemlæsning af hovedopgave
ForumindlægHej,Jeg afleverede hovedopgave den 26. maj, og jeg skal op og forsvare den d. 14. Men jeg er meget meget meget usikker på, om min opgave i det hele taget kan bestå. Så jeg vil høre, om der er en venlig sjæl, der gad læse omgaven igennem (50 sider) og komme med sit bud på, om den ligger til et 6-t... -
Studenterhuen
ForumindlægSå er det vist ved at være tid til at opdatere:https://www.studieportalen.dk/services/guides/studenterhuen.phpHvem har forslag ??? Alt kan bruges ! -
7-tallet
ForumindlægHar lige været oppe i fysik, og fik 7.Da læren ikke synetes jeg var for passivMen hvad indikerer 7 egentlig? Jeg svarede ikke vildt meget forkert, og nåede da frem til det meste.Er 7, i det hele taget en dårlig karakter? -
nej nu er det nok!
ForumindlægNu er det for anden gang at jeg får 00.. Dem der kan skrive en engelsk stil ordenltigt til bestående vil jeg gerne bede om hjælp fra, det er meget vigtigt... Hvordan gør hvad gør i, i de forskellige opgaver.. Kan det være så svært at fortælle hvordan man gør?? -
Eksamensvagt
ForumindlægHej alle,Er det normalt at der sidder en eksamensvagt INDE i forberedelseslokalet?? -
hjælp - hvad skal jeg vælge?
Forumindlæghej folkens!jeg regner til næste år (efter sommerferien) at starte på 1-årig HH, men jeg aner virkelig ikke hvilken retning jeg skal vælge? jeg kunne godt tænke mig, at blive ejendomsmægler, hvad ville så være det bedste valg? håber der er nogen der kan hjælpe lille uvidende jeg? tak. -
fritid på videregående uddannelser???
ForumindlægJeg vil gerne høre de/dem som læser på en videregående uddannelse på universitet, dtu eller ingeniørhøjskolen, om hvor mange timer i har ca. om ugen, og hvor mange timer i i gennemsnit bruger på lektier på dagen. Hvordan er det med lektiermængden? Er det meget meget hårdt? Har man fritid i weeken... -
Nørd søges..
ForumindlægHejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Matmatik? Fik du karakter omkring 10 eller 11 eller måske mere af og til? Var du kanon til at skrive noter?Og kand du finde ud af at forbinde matmatik og computer? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv t... -
AT - Historie engelsk?
ForumindlægHej (: Jeg har overvejet og skrive i fagene Historie og Engelsk, jeg tænker lidt noget med nogle af de handelsrejser der har været sket eller måske skrive om Columbus opdagelsesrejser. Er der nogle som har nogle andre forslag eller tips til de to ting jeg har nævnt.. Tak. -
Lost
ForumindlægHej alle :-) Jeg går i 9'ende klasse, og har naturligvis haft fysik/kemi siden 7'ende klasse. Jeg har bare desværre lært absolut intet! Dette skyldes delvis mine horrible evner i dette fag, men også dårlig undervisning. Jeg skyder ikke skylden på nogen, jeg siger blot at vores undervisn... -
Placering af hjemmeside
ForumindlægHej tak for kanon god lektie hjælp! Jeg fandt den her hjemmeside www.tyskforlaget.dk De udgiver bøger og film til undervisning af tysk på 10 klasse og gymnasium niveau! Tyskforlaget.dk laver også opgaver til deres materiale som ligger på tyskforlaget.dk men de laver også svarene til deres opgav... -
Hm, hvad syns I, Plzzz hjæælp?
ForumindlægHey alle sammen. Jeg er ret forvirret omkring hvad jeg skal vælge af emne og fag til AT. vil gerne ha nogt inde for kultursammenstød. socialerings problemer osv. har tænkt m at vælge samf (A) men hvad kunne dt andt fag være. dansk el. psykologi? tænkte at på læse en novelle omkring emnet hvis j v... -
HJÆLP mat problem
ForumindlægOpgave 4 ÷ hjælpemidler En retvinklet trekant ABC, hvor C er den rette vinkel, har b = 6 og c = 10. a) Bestem længden af siden a og bestem areal af trekant ABC. For at finde siden a: a2 +b2 = c2 ↔ I dette tilfælde bruger vi b2 +c2 = a2 62 + 102 = 136 ↔ √(100-36)= 8... -
Citater.
ForumindlægHej. Når man nu citerer i en analyse, hvor og hvordan vil man så skrive henvisningen? Tak på forhånd. ;) -
er der nogen som gider og udybe det for mig?
Forumindlægen harmonisk svingning f givet ved: f(x) = 4sin(2x+1)-2 bestem f¨(x) og løs ligningen f¨(x)=0,x ∈ l0;πl jeg har bestemt f'(x)=8sin(2x+1) så nu er jeg gået i stå har ingen anelse om hvordan jeg kan løse den -
Det danske skriftssprog. Debat
ForumindlægHej. Jeg vil gerne starte en debat om det danske skriftssprog. Er der flere, der har oplevet, når de retter en dansk stil igennem, at deres sprog er blevet sjusket. Altså mere sjusket i forhold til tidligere. Nogle der har oplevet dette, og hvad tror I det skyldes? Msn m.m?
