Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19861 til 19880 af 38620
-
Falder mit gennemsnit?
ForumindlægHej alle, Jeg tænker på at springe direkte fra 7. til 9. klasse, da jeg slet ingen udfordringer har i klassen. Men hvor meget falder mit gennemsnit cirka? Jeg vil gerne studere psykologi, der kræver 10,4 i gennemsnit. PS: Tror I, at jeg kan følge med i samfundsfag? Jeg kommer jo til at mist... -
Samfundsfaglig/historie metoder
ForumindlægHej alle Tror vi er mange der er i samme båd, vi har skrevet i to humanistiske fag, hvor af historie er det ene, og nu skal vi så finden alt om metoder til den samfundsfaglige del af historie. Jeg er selv samfundsfaglig og "på tynd is"....Jeg har dog haft glæde af bøgerne Primus 1 og 2,... -
Tage 9.klasses afgangseksamen i 8 klasse.
ForumindlægJeg er en pige på 15 år,som går i 7.klasse.Jeg har diagnosen Aspergers syndrom.Jeg har gået på 4 skoler,men nu går jeg i specialskole.Jeg startede også i specialskole, mine forældre sagde til skolen at de gerne ville have at jeg skulle starte i 0.klasse,men skolen sagde at jeg skulle starte i 1.k... -
Uddrag af "Kapitalen" til AT-synopsis
ForumindlægHej. Jeg har valgt emnet marxisme i AT. Jeg skal analysere Marx' teori om kapitalismen. Dertil skal jeg benytte uddrag af hans hovedværk "kapitalen" (http://www.marxister.dk/kapitalen.php). Da det er et meget stort værk, ville jeg høre om der var nogle der havde nogle oplagte ideer... -
SRP - Revurdering - Klage - Evt. nogle venlige sjæle, der vil læse min SRP og se om de er enige
ForumindlægHej, som nævnt ovenover er jeg utilfreds med min SRP-Karakter. Derfor tænkte, jeg om der er nogle venlige sjæle ville læse min SRP, og se om de er enige med vurdereing som er et 7 tal. (Mener selv det burde være 10, samt gør min søster som har en bachelor i det emne jeg skriver i) Fagene er Enge... -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej. Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til tysk, ville lige vare spørge om nogle vil rette den for mig. Se vedhæftet fil. Tak på forhånd, -
Oversættelse
ForumindlægHvordan ville I oversætte „Det stigende behov for at kunne navigere“ til tysk?Er det her helt ude i hampen?:Das ansteigende Bedürfnis um navigieren zu können -
Hjælp til en enkelt glose
ForumindlægHvordan oversætter man ordet "livsstil" på tysk og hvad køn er det?? - jeg kan ikke finde den i ordbogen!!.. Håber der er nogen der ved det... På forhånd tak! -
hjælp..............!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHey......Sidder og oversætter tysk... Er der nogle der ved hvad denne lille sætning betyder: Da trug sich zu...??? -
Citater?
ForumindlægHvor mange citater skal der ca. være i en opgave med 2 hovedfag som tysk og historie? Det er jo sprog fag så der skal være en del plus historie. Er det mellem 20-30? -
Ich habe einen Traum
ForumindlægHej.. Ville bare lige høre om der virkelig ikke nogen, der ligger inde med løsningsforslag til dette tyske stileoplæg - ville meget gerne have lidt inspiration!!? På forhånd tak - håber jeg! Sara -
Rettelse af historie
ForumindlægHej, jeg ville høre om der var en som kunne tænke sig at rette min tysk stil igennem for fejl? Det haster lidt, da den skal afleveres imorgen tidlig :) -
Jøderne i 2.WW
ForumindlægHar i skrevet noget om jøderne og holocaust??? Måske også noget om jøder i dag? Og jødernes forhold til tyskere i dag? -
Der evige Jude
ForumindlægHar nogen set den tysk propaganda film?.Hvis DU har, så vil du lige skrive nogle stikord om handlingen?. Hvad er det vigtigste?På forhand tak.. -
Woyzeck oversættelse
ForumindlægHejEr der ingen der har lavet en oversættelse der hedder Woyzeck? Den står i bogen tyske oversættelsesstykker. Den er meget svær, så jeg ville blive enormt glad, hvis der var en der har et bud. -
hvordan siger man...
ForumindlægHej Hvordan siger man "anderledes tænkende" på tysk? Det skal så i denne kontext: Man tolerierte und respektierte nicht "..." -
Et hurtigt spsm
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man siger - for at - på tysk? ..Jeg har nemlig glemt det, så det kunne være meget fedt hvis der li var nogen der kunne hjælpe. Mange tak på forhånd. -
Wir gewinnen, eller wir winnen?
ForumindlægHej Er der nogen der ved om det hedder Wir gewinnen eller wir winnen på tysk? Altså Vi vinder... -
Im/ in am/an
ForumindlægJeg sidder og skriver tysk stil, og er kommet i tvivl om, hvornår man bruger im og in, og am og an. Nogle der kan forklare det? :-) -
Stil??
ForumindlægHej, nogen som kan hjælpe med at finde ud af hvad jeg kan skrive i min tysk stil 10-15 linjer. Valgfrit :-)
