Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19881 til 19900 af 60879
-
Kan i fortælle mig lidt mere om EUX???
ForumindlægHej Jeg har en drøm om at blive psykolog. Men mit spørgsmål er så, kan man som ungdomsuddannelse tage EUX og så læse videre på uni, hvor jeg så har tænkt mig at læse til psykolog? Det andet spørgsmål: På EUX 1. År: Dansk C, samfundsfag C, engelsk C, erhvervsøkonomi C, organisation C, Matemati... -
Gennemsnit
ForumindlægHej hej! Jeg er blevet vildt forvirret over mit gennemsnit. Det ser ud som følgende (jeg har ikke være oppe i historie endnu, det er den sidste på tirsdag, og så skulle jeg gerne blive student). Historie karakteren er derfor sat som den værst mulige, nemlig 0. Jeg går på studenterkursus, og er... -
Hvordan foregår matematik B
ForumindlægHej folkens! Vil lige spørge om man kan komme op i de ting man har lært i 1.g eller er det lun det man lærer i 2.g hvis man skal til eksamen og hvis Man nu ikke har følgt med igennem året kan man stadig få gode karakter end 00 og hvordan fåeegår det plz hjælp mig Går på 2.g handels - hhx -
Hjælp til gammel eksamensopgave....tror der er fejl i facit!
ForumindlægHentede hf mat-c august 2011 skriftlig eksamen med til hørende facitliste inde fra studienet.dk. Men nu tror jeg der er fejl. en potensfunktion lyder som følgende: y=b*x^a og punkterne er: (1,2) og (4,16) Jeg skal først bestemme a og b og får her a= 1,4999 og b=2,0003 så skal jeg find... -
Hjælp til Matematik det haster!!
ForumindlægHeysa, jeg går i Gymnasium 1. HF, Jeg har matematik på C niveau. jeg står og skal til skriftlig eksame i matematik her den 15. maj, og jeg kunne rigtig godt bruge nogle gode notater inden for emnerne: Geometri, Procent og rentes regning, Statistik, Exponentiel funktioner, Lineære funktioner, og j... -
Huen?
ForumindlægSpørgsmål: Med eksempelvis et eksamensgennemsnit på 2,9 forløblig og én mundtlig eksamen tilbage - som man måske får -3 eller 00 i - bliver man så studenter? -
Pensum og spørgsmål
ForumindlægJeg skal op i Engelsk mundligt på A-niveau den 9. juni, og vi har fået opgivet Shakespeare som Pensum. I skolen har vi så gennemgået hele Hamlet og en meget lille del af Romeo og Julie og nogle af Shakespeares sonnets. Jeg er i tvivl om hvilke spørgsmål/emner jeg så kan komme op i til eksamen. Al... -
Fair karakter?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en bedømmelse på engelsk skriftlig opgave. ummidelbart er opgaven ikke noget der betyder noget vigtigt, men jeg ville dog gerne vide om folk syntes at karakteren til opgaven er fair eller om jeg burde klage. På forhånd tak til dem der tager sig tid til rent faktisk at læse... -
Er der ender har ca 10min til rettelse?
ForumindlægEr der en der har tid til at rette sidste del af min engelsk stil? Så ville min aften være reddet!Personally I speak English when I from time to time eat together with some of the people from my block of flats. We are 5 family´s which in the summer of 2003 made this "family eating club"... -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægJeg er i den situation at jeg mangler at aflevere nogle opgaver i faget tysk A. Ellers har jeg afleveret "nok" i de andre fag. Betyder det fuldt pensum?, og hvad betyder fuldt pensum helt nøjagtigt. -
Mat B
ForumindlægHej. Hvad synes i om eksamen i dag? Er der nogen der har svarene? -
Dumpe ?
ForumindlægEr der nogen der ved om man kan tage uddannelser der kræver matematik, hvis man som afsluttende karakter har fået 02 i mundtlig og 02 i skriftlig. Men dog skal jeg op i skriftlig meget snart, hvad sker der hvis jeg dumper, dvs. får 00 ? Kan jeg så stadig tage uddannelser som kræver matematik, hvi... -
Jura fagsnit
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på jura (kvote 2) studiet i aarhus, men ved sku ikke hvordan det helt beregnes. Har kigget på forskellige hjemmesider, men kan ikke finde ud af det. De specifikke adgangskrav for jura er Dansk A, engelsk B, samt e... -
Kan man tage stundetereksamen på ny?!
ForumindlægHej allesammen,Jeg har søgt på nettet, men kunne ikke rigtig finde noget som helst omkring, om man kunne få en ny eksamensbevis ved at tage HF enkeltfags kurser og på den måde lave en ny eksamensbevis.Er det overhovedet muligt at man kan tage en HF og få en ny eksamensbevis når man først har genn... -
Studiehjælp i Statistik
ForumindlægHej jeg søger en der hjælpe mig til at forberede mig til en eksammen i statistik. Faget er dog på engelsk så vedkommende skal kende de engelske udtryk og være i stand til at kommunikere på engelsk. Vi bruger denne bog http://www.amazon.com/Statistics-The-Science-Learning-Data/dp/1292021187. Jeg... -
Religion C Niveau - Selvstuderende.
ForumindlægNogen der har erfaring med at selvstudere religion på C niveau HF som led i kultpakken? Er det muligt, og hvor finder jeg evt. en privat laerer?? Ville vaere til stor hjaelp. -
Årsprøver - hvor mange?
ForumindlægHej, hvor mange mundtlige og skriftlige årsprøver skal man minimum være oppe i (hele sin gymnasietid)? -
8 klasse terminsprøve
ForumindlægHej :-) Ville bare vide hvilke fag man skal op i til terminsprøven? -
hvad er idealgasligningen? AKUT
ForumindlægNogle der kan forklare hvad ideagasligningen går ud på? jeg forstår ikke de andre beskrivelser på nettet, da jeg synes det er skrevet på et ret højt akademisk niveau. -
Kan jeg stadigvæk nå det?
ForumindlægHej Jeg har igennem 1 & 2.g ikke fået særlig gode karakterer (mundtlig såvel som skriftlig). Mit overordnede gennemsnit er tilsammen ca. 6,7. Jeg vil meget gerne læse på en videregående uddannelse, som har en adgangskvotient på ca. 9,9. Jeg er i øjeblikket i 3.g, og det er derfor min sids...
