Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19881 til 19900 af 170365
-
Uddannelse til en økonom/matematiker
ForumindlægHej alle. Jeg er nu næsten halvejs igennem hhx og er begyndt at spekulere på, hvad jeg vil lave bagefter. Jeg har undersøgt UG.dk og fundet frem til forskellige videregående uddannelser, som jeg synes ser spændende ud - især fordi de alle har meget med økonomi og matematik at gøre, hvilket in... -
Krav til at blive læge?
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse og har efter tids overvejelse besluttet mig for, at jeg gerne kunne tænke mig at blive læge, eller i hvertfald noget i den retning. Det har altid ligget meget til at læse jura senere, og havde valgt en studieretning: Samf A, Engelsk A og Mat B, men den har jeg så ændret ti... -
fordoblingskonstant
ForumindlægPå et bestemt tidspunkt måles antallet af bakterier i en bakteriekoloni til 2,34 mio. Det oplyses, at antallet af bakterier udvikler sig af eksponentielt, og at det fordobles hver gang, der går 18 minutter. Sammenhængen mellem antallet af baktierier og tiden kan beskrives ved en eksponentiel funk... -
Snyd, eller ikke snyd?
ForumindlægHej, Der er her i eksamenstiden, mange diskussioner om, hvad der er snyd - og hvad der ikke er snyd. I morgen skal jeg til kemieksamen - mundtlig. Jeg ved, at jeg gerne må tage min rapport med ind (det jeg trækker) - og de noter jeg skriver under selve forberedelsen. Så var det jeg tænkte: Ka... -
mat-hjælp igen igen (sandsynlighedsregning)
Forumindlæghey....denne gang omhandler det opgave 7B...http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matasep04.pdf?menuid=151055jeg får a'eren til : 0,2...er det rigtigt?hvad med b'eren... hvordan gør man?og ligeledes c'eren... er lidt på bar bund..håber på hjælp.. -
Habermas og Foucault - whistleblowing
ForumindlægHej folkens, Nu har jeg desperat kigget nettet tyndt, og jeg synes bare ikke at kunne finde et fokuseret samfundsteoretisk forum hvor jeg kan stille mit spørgsmål, så jeg prøver lykken her og håber på nogle kloge hoveder. Jeg er i gang med at afvikle en velkendt stor opgave, og i min opgave bes... -
HJÆLP TIL EU
Forumindlægfordele og ulemper ved EU, kom med lidt om det PLEASE HJÆLP -
beviser??
ForumindlægJeg sidder lige og roder med løsningsformlen for andengradsligningen. I min bog er der beskrevet 2 beviser, der når frem til samme resultat, nemlig: x = -b +-sqrt(d))/2a. Hvorfor er der 2 beviser, og er det nødvendigt at lave dem begge til eksamen, eller forventes kun et af dem??? På forhånd t... -
farvestoffer i sodavand
Forumindlæger der ikke nogen der har en rapport om det!! ska til eksamen imorgen mangler dette rapport. . -
Er dette eksamenssnyd?
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil bare af nysgerrighed stille et spørgsmål. Hvis man til en skiftlig eksamen på gymnasiet, går på internettet og chatter med en person om noget, som IKKE har noget med fx selve eksamens opgaver(ne) af gøre, hvad er konsekvenserne så? Bliver man smidt ud? skal man gå om? el... -
Kender i det?
ForumindlægJeg vil lige høre derude, om der er nogen der har det ligesom mig.... Man sidder og læser til eksamen, og er rigtig grundig....så lige pludselig kommer man til et punkt hvor man bare ikke orker mere....selvom man kun mangler en tekst....!!!..så tænker man: nej jeg har været så grundig med alt an... -
Ingen årsprøve?
ForumindlægJeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d... -
Jævn- og vekselstrøm..
ForumindlægHej .. Skal op til fysik eksamen i morgen, og er gået lidt i stå med emnet vekselstrøm og Induktion.. Hvad er forskellen på vekselstrøm og jævnstrøm egentlig? Jeg kunne godt tænke mig nogle forslag til hvordan en disposition til Induktion kunne se ud... Og hvilke forsøg jeg kunne lave til det? M... -
Stx matematik b (de foreløbige eksammensæt fra den 18. maj og 24. maj)
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til eksamen i matematik b i morgen og ville i den anledning høre, om nogle venlige sjæle ville sende deres eksamensopgaver til mig, således at jeg og andre kunne få gavn af det i forbindelse med vores eksamensforberedelser. På forhånd rigtig mange tak. -
Omregning af karaktere til GPA
ForumindlægHej... Nogle der ved hvordan man kan omregne sine karaktere til den internationale karakterskala GPA? På forhånd tak -
Analyse
ForumindlægJeg skal lave en analyse af en international pressemeddelse fra IKEA, nogen der kan hjælpe mig. frandsen41 -
kundesegmentering
ForumindlægNogle modeller man kan anvende til at oplyse kundesegmentering markedsføring på det internationale marked? -
Filmindustrien
ForumindlægHvorfor spiller Los Angeles en så markant rolle på den internationale filmscene? -
Rette min stil på under 100 ord.
ForumindlægHej, er der nogle der kan rette min spansk stil på under 100 ord? en mis vacaciones de verano, no he estado viajando. cuando yo estaba ocupado con muchas cosas aquí en Dinamarca. vacaciones de verano comenzó con una pequeña fiesta (babysower) para mi primera sobrina a&uacut... -
HJÆLP mat problem
ForumindlægOpgave 4 ÷ hjælpemidler En retvinklet trekant ABC, hvor C er den rette vinkel, har b = 6 og c = 10. a) Bestem længden af siden a og bestem areal af trekant ABC. For at finde siden a: a2 +b2 = c2 ↔ I dette tilfælde bruger vi b2 +c2 = a2 62 + 102 = 136 ↔ √(100-36)= 8...
