Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19901 til 19920 af 321608
-
Værdi- og definationsmængden
ForumindlægHvordan skal værdi- og definationsmængden forståes - er fuldstandig loss... Er det korrekt forstået at: DM/definationsmængden svare til "grundmængden" for x Men hvordan kommer man så frem til værdimængden? -
Logaritme
Forumindlæg\nHvordan bestemmer man fx. log2 eller ½log100 uden brug af grafregneren? -
1 spørgsmål!
ForumindlægEr lidt i tvivl om hvad definitionsmængden er? eks: y = 1300/x Er det ikke en definitionsmængde? -
fortolkning og perspektivering af nyhedsartikel
ForumindlægHvad er forskellen på de to? Fortolkning Perspektivering -
Definitions- og værdimængde
ForumindlægAngiv definitions- og værdimængden for hver af de følgende tre funktioner: g1 (x)=(2+x)/√x g2 (x)=3/(x2+1) g3 (x)=(x2+x+1)/x -
fysik
ForumindlægEr lidt i tvivl om hvad der har en stor gnindning og hvad der har lille gnindning? Jeg mener at is har en stor gnidning er der ellers andre genstande. -
hvordan udregner man noget i procent??
ForumindlægHej alle jeg skal have hjælp til hvordan man udregner noget i procent? og om i har et eksempel på hvordan for jeg kan huske at man nogle gange skulle gange med 100 samt dividere med noget eller også skulle man dividere med 100 eller gange med noget, men jeg er dog blevet i tvivl. Mange h... -
Lys?:O
Forumindlæghey ja jeg skal lave en dsposition om lyd og lys, og ved ikke helt hvordan jeg skal forklare hvad lys er?:/ -
Haster :(
ForumindlægHej Har lige et spørgsmål til dem der er meget skarpe i USA's hostorie! hvordan var samfundet efter Martin Luther Kings død?? på forhånd tak :) -
Fysik eksamen
ForumindlægHejsa Sidder og har trukket emne til min 24 timers fysik eksamen. Har trukket overemnet Den Nære Astronomi, og der står: Specielt: Månen og dens faser, sol- og måneformørkelser. Fortæl om Planetsystemet, herunder noget om ellipsebaner. Har lavet en disposition over hvad jeg kommer ind på ... -
Jeg får dårligere årskarakter er det fordi jeg er en indvandre elev?
ForumindlægJeg har gået på HTX i 2.g hvor jeg gik på naturvidenskabelig linje hvor jeg havde Matematik på A , Fysik A osv. men jeg droppede ud pga. depression og nu går jeg på 2-årige STX ( jeg går lige nu i 1.g ) og i dag (Den 1. 30) Fik jeg 00 til årskarakter til Matematik (A) og Fysik (B) både skriftli... -
Brug for hjælp angående et spørgsmål..
ForumindlægHvad menes der med, at man i konservatisme ikke ser samfundet som en kontrakt -
Amish? positive/negative
ForumindlægHej hvad er det positive og negative ved amish? er helt blank i må gerne svar på engelsk :) -
blodkredsløbet.
Forumindlæg1. hvilke 2 opgaver har blodkredsløbet? 2. hvor mange gange i minuttet trækker hjertet sig sammen? 3. hvor bliver blodet iltet og hvor pumpes det iltede blod hen? -
Digt, analyse
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder ligenu med en SSO og skal lave en digt analyse på digtet 'Angst 1' af Tove Ditlevsen og har ekstremt brug for hjælp til at lave den. Er der en sød sjæl, som keder sig i denne corona tid og kunne tænke sig at hjælpe mig, med denne opgave? :-) -
Statuen Frederik d. 7.
ForumindlægJeg vil lige spørge om hvorfor statuen foran Christiansborg blev rejst?? Og hvordan blev han opfattet?? -
At være gymnasielærer
ForumindlægAndre end mig der har overvejet at blive gymnasielærer? Jeg går stadigvæk i 1g, så meget kan ændre sig, men jeg hat altid gerne ville være lærer. Efter gymnasiet har jeg tænkt mig at tage et år som lærervikar på min gamle folkeskole, men jeg tror alligevel hellere jeg vil være gymnasielærer end f... -
Diskret matematik
ForumindlægJeg er lige begyndt på 2. semester og følger et kursus i diskret matematik. Til dem, som hjalp mig med de sidste spørgsmål, vil jeg blot sige, at jeg bestod matematikeksamen :)Jeg har udtrykket:"For every person x, if person x is a student in this class then x has studied calculus"Domai... -
pierre eller god til fransk?
Forumindlæghej Pierre....jeg har prøvet alle mulige andre titler så jeg ikke søgte dig specifikt men ingen kan/vil hjælpe mig andre end dig? Undskyld....Sarah Bernhardt était une actrice très fameuse. Elle a débuté déjà de 18 ans. Puisqu’elle était vaniteuse à l’extremité, elle s’est mise en scène toujours.... -
målgruppe
ForumindlægHej. Jeg sidder med SRP og skal beskrive Ung Rejs's målgruppe, hvordan ville i gøre dette. Ville i bruge modeller eller hvordan ville i gøre det?? håber på hjælp :)
