Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 19921 til 19940 af 25465
-
BRUG FOR HJÆLP TIL BØJNINGER
Forumindlæghej allesammen, jeg har brug for hjælp til nogle bøjninger. ordet "give, explain, are" på engelsk hvilket tid er det på alle tre ord? og hvad ville alle de tre ord blive i simpel eller udvidet tid? herefter hvordan ville man lave denne sætning "so, whenever i give a talk, i ex... -
Ordbøger til mac ?!
ForumindlægHvad kan jeg gøre for at få ordbøger på min computer? Skal bruge engelsk/dansk og nudansk ordbog - de cd'er jeg har kan jo ikke installeres på Mac Hvad gør jeg? Kender I et sted hvor jeg evt. kan hente nogle gratis? Jeg har en mac - med leon styresystem (mac OS X version 10.7) :o -
HJÆLP! Kulturelle almene misforståelser
ForumindlægHej. Jeg er igang med en engelsk opgave, hvor jeg skal finde almindelige misforståelser mellem Danmark og USA. Men kan intet finde.. Er der nogen der kender noget til det og kan hjælpe mig lidt? Eller nogen der har nogle rigtige gode hjemmesider jeg kan læse mere om det på? For har søgt og søgt... -
spg. til artikel - simpelt spørgsmål
ForumindlægHej! Sidder og skal til at skrive en engelsk artikel om Twitter. Jeg har hørt et rygte om at Underoverskrifter trækker ned i artiklens værdi og læst mig frem til at Underoverskrifter trækker op i karakteren Nogen der kan bekræfte en af påstandene? :) - Hvis I i øvrigt har nogle ideer til hvordan... -
Panik - SRP
ForumindlægJeg skal skrive SRP om emnet "Skoleskyderier" i Samfundsfag og Engelsk. Jeg skal redegøre for våbenlovgivningen i USA, men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om udover selve våbenlovgivningen og 2nd amendment. Jeg synes ikke det er særlig muligt for mig at skrive 3-4 sider med det for m... -
Frisk på at hjælpe?? :)
ForumindlægHeeej allle derude :) Er der en, måske et par, eller flere, som vil læse noget engelsk igennem for mig... Ikke at ændre på det jeg har skrevet, men rette til, give gode råd mm.. Det drejer sig om 10 linjer, og er et lille resume, som er skrevet i nutid Kom frisk!! Håber, nogle virkelig vil hjæl... -
Oversættelse?
ForumindlægHejsa. Jeg skal aflevere en stil om min første tid i gymnasiet. Jeg har desværre bare det problem at ligemeget hvordan jeg skriver "min første tid i gymnasiet" på engelsk, siger word at det er forkert. Er der nogle som kan hjælpe mig? På forhånd tak! :-) -
mundlig fremlæggelse
Forumindlæghej :D jeg har fået en mundlig fremlæggelse for i engelsk, og vi måtte selv vælge emnet.. vi skal snakke foran klassen i to min. og jeg har valgt emnet musik. men det jeg har skrevet indtil videre, vare kun i et halv minut, og ved ikke hvad jeg mere skal skrive om.. nogle ideer? -
Oversæt
ForumindlægHej med jer, jeg er måske helt vild dum lige nu, men har fuldstændig skudt ud af hovedet hvordan ordsproget "den enkelte er deres egen lykkesmed" er på engelsk?? Ved den ikke er direkte oversat, men den plejer at lyde anderledes, men har GLEMT det, . og skal lige have det med ind i... -
Se en SRP opgave
ForumindlægHej derude. Jeg er ved at skrive SRP opgave om fedme. Jeg tænkte om, der var nogle, der havde skrevet SRP i evt. engelsk og biologi, der ville sende deres SRP opgave. Som man kan se, hvordan den er sat op? På forhånd tak. I kan skrive og så kan jeg skrive min mail? Mvh Line -
Analyse
ForumindlægHej alle, Jeg er som så mange andre i gang med, at skrive SRP og er kommet i tvivl om hvordan man skal lave den analyserende del. Når jeg skal analysere Robert Louis Stevensons "The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde", skal det så være som en "normal" engelsk aflevering... -
Gymnasie flytning?
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g, men går lidt og lejer med tanken om at flytte sammen med min kæreste. Han bor i København, så jeg ville derfor skulle flytte gymnasium. Jeg har engelsk og matematik på A, og har en ok gennemsnit. Har nogle af jer prøvet det? Eller synes I bare det lyder top godt, ell... -
Hjælp til underemne
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til eksamen i engelsk, jeg har valgt overemnet 'Great britain', dog er jeg helt blank for underemner. Jeg tænker jeg vil komme ind på noget med seriemodere og måske også noget med James bulger sagen. Jeg kunne godt bruge nogle ideer til et underemne og måske og... -
SRP Emnevalg
ForumindlægHey, Jeg er i processen hvori jeg skal vælge mit emne til mit studieretningsprojekt. Jeg har bare det problem at jeg ikke rigtig ved hvad jeg vil skrive om. Har i evt. nogle gode ideer? Mit emne skal være inden for Engelsk A & Kom/IT A eller Kemi B, Matematik B -
Raman spektroskopi
ForumindlægHej Jeg skal udlede en formel for den klassiske teori for Ramanspredning, men jeg er løbet ind nogle problemer, da jeg anvender engelske bøger dertil. I den bog jeg bruger til udledningen står der:" q is written ad the nuclear displacement". Er der nogen der ved hvad "nuclear dis... -
hih 1 årig Adgangskursus
Forumindlæghih 1 årig Adgangskursus, jeg har bøger til hih 1 årig Adgangskursus bøgerne er helt nye og næsten er ikke brugt, så skrive hvis i mangler nogen Matematik til niveau A Fysik til niveau B Kemi til niveau C Dansk til niveau A Engelsk til niveau B. -
Whose, who, which.. ?
Forumindlæg"Not only that he also speaks good and understandable English whose makes him articulate." Det jeg vil sige på dansk er: Ikke nok med at han også snakker forståligt engelsk, så er han også velformuleret. - Kan man godt bruge "whose" i den her sætning? -
Dansk eksammen...
ForumindlægHej. Jeg skal op til dansk eksammen i maj, hvilket jeg er ret spændt på. Jeg går på en international skole (engelsk). Jeg er 14 år og går i noget der hedder year 9 (svarer til ottende i det danske system). Vi skal skrive en essay til vores eksammen, og forstår ikke rigtigt hvad det er?. Håbe... -
SRP hjælp!!
Forumindlæghejsa, i min SRP opgave skal jeg skrive om Gadebørn i Latin Amerika, men har meget svært ved at finde litteratur til dette. Hvis der er nogle som har nogle noter jeg må få ville jeg blive meget glad. Det må gerne være på engelsk eller spansk og meget gerne med hårde dataer osv. :-) -
Dødisrelief?
ForumindlægHej venner :) Hvordan ville i beskrive begrebet "dødisrelief?" Dødis kan beskrives som det nu er, "gletsjeris der ikke længere er i bevægelse" som Wikipedia så fint beskriver. Kunne man tage det engelske i det og gå ud fra at det på en eller anden måde var "en lett...
