Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19921 til 19940 af 170365
-
Areal og omkreds
ForumindlægGennemgang af min Mat A STX eksamen 2011. Ved a) fik jeg 2y + 2x2 +π og derefter sad jeg fast. SE VEDHÆFTET DOKUMENT Ville være super rart med lidt hjælp! -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej :-) er der nogle som vil hjælpe mig med at oversætte disse sætninger fra dansk til tysk? Der er desværre optaget - kan de ringe tilbage senere? Hvad kan jeg hjælpe dem med? hej, der er hos... undskyld, kan de sige det igen? du må have forsat en god dag. hej, du snakker med... kan de v... -
Kirken betydning og udvikling gennem den Europæiske middelalder
ForumindlægJeg skal op til en prøve allerede i morgen, jeg har trukket emnet dansk og europæisk middelalder. Jeg har fået kilder der klart ligger op til t jeg skal arbejde med kirken og dens betydning. Jeg kan dog ikke finde ud af hvordan jeg skal formulere mig så jeg kan have en rød tråd hele vejen gennem ... -
HJÆLP
ForumindlægNogle der har været oppe i matematik C HF skriftlig?? -
kortfilm
ForumindlægHej jeg hedder pernille, og jeg har desperart brug for hjelp. jeg skal aflevere en analyse på "life is a bitch" men kan ik finde en side hvor jeg kan se den. kender i et sted hvor jeg kan se den p.s. hvis i ikke har mulighed for at svare senest den 26/3 så bare glem det den skal afl... -
Rødder
ForumindlægHej,Her kommer opgaven:Angiv for hvert af følgende polynomier det maksimale antal rødder, og bestem derefter ved en passende medtode de faktiske rødder:a) f(x) = 2x - 3b) f(x) = x^2 - 2x - 15På forhånd takMalfoy -
AT6 - 9/11: besvarelse af problemstilling
ForumindlægHej allesammen. Jeg har i mit AT6-forløb valgt terrorangrebet 9/11, i fagene Historie A og Religion C. Jeg har brug for lidt forslag til besvarelse af de problemstillinger som omhandler religion: - Hvad er terroristernes religiøse begrundelse for at begå terrorangrebet på World Trade Center... -
vil i ikke gerne hjælpe mig
Forumindlægjeg skal op til mundtlig matematik i morgen og jeg er virkelig blank har nogle eksamens spørgsmål jeg har rigtig svært ved, så ville spørger om der var nogen af jer som kunne hjælpe. ekspontiel funktioner: bevis hvordan a findes hvis to punkter på grafen er kendt. Desuden skal du redegøre for bet... -
Differentialregning eksamenspørgsmål
ForumindlægHej (: Et af de mundtlige eksamensspørgsmål jeg kan komme op i, lyder således: I forlængelse af din redegørelse skal du bevise differentiationsreglen: f¨(x) = 2ax + b for funktionen f(x) ax^2 + bx + c (hvis du har tid, må du vise, hvordan man fastlægger toppunktet for en andengr... -
Dumpet
ForumindlægHej! Jeg har ikke dumpet noget, men undrede mig over hvis man havde dumpet en eksamen i gymnasiet som er et af de specifikke adgangskrav på universitet, kan man så stadig komme ind på det studie, selvom eksamen er dumpet, men ikke selve faget som helhed med årskarakteren? Venligst svar fo... -
Gymnasiet
ForumindlægHej...Hvis man ikke får studenterhuen, kan man så tage 3.g om ?Og hvis man nu har 1 eksam tilbage og man ved at uanset om man får 13 så består man ikke, spørgsmålet er så kan det lade sig gøre ikke at komme til eksamen og så tag 3.g om ? -
Algebra 1
ForumindlægMin veninde og jeg skal snart til eksamen her i algebra 1, jeg ville høre om der er nogle der ville kunne hjælpe med et par opgaver til eksamens foreberedelsen, skriv til mailen nadiaawa[email protected], hvis du er interesseret i at hjælpe 2 piger der står lidt på bar bund???? Mvh Nadia -
Historieopgave -emne
ForumindlægHey går i 2.g og SA... jeg skal jo som alle andre skrive en historie opgave i 2.g.. er der nogle der har nogle emner hvor man kan lægge et højt niveau og score en god karakter? -
STUDIETUR
ForumindlægHej Studi! Vi skal på studietur næste år, og jeg vil derfor spørge, om der er nogen, der kender nogle spændende, billige rejsemål? I må meget gerne komme med nogle henvisende links! Mange hilsner Tissi PS. Vi vil ikke til Berlin! -
Branding
ForumindlægHej. Nogen der har et forslag til hvad man kan komme ind på i sin opgave, hvis man vælger at skrive om Branding. Altså hvad kan man skrive om under emnet "Branding" -
2. semester af studie, planer om at droppe ud. Kan jeg blive smidt ud for ikke at dukke op?
ForumindlægJeg er på mit 2. semester af mit studie og jeg har indset at det ikke er mig overhovedet. Jeg har bestået alt på 1. semester. Mit spørgsmål er om jeg kan blive smidt ud for ikke at møde op til noget eller aflevere noget? Selvfølgelig eksamener, men jeg snakker undervisning, altså heller ikke afle... -
Dansk - engelsk oversættelse
ForumindlægHej derude.. Jeg skulle oversætte disse sætninger fra dansk til engelsk.. Jeg ville bare høre om der var nogle søde mennesker derude, som lige kunne tjekke dem for fejl. På forhånd tak :-) 1. De to unge skulle mødes og spise frokost sammen. The two youngsters had to meet and eat lunch tog... -
Analyse af FN resolution 687
ForumindlægHej med jer, Er der tilfældigvis én, der ligger inde med en analyse af FN resolution 687 (Iraks invasion af Kuwait - våbenhvile), eller kan hjælpe mig til denne krig, set som FN og USA som aktør? På forhånd tak :-) -
Disposition?
ForumindlægEt af rådene når man er til eksamen er at lave en disposition over hvad man har tænkt sig at sige, så lærer og censor kan følge med i det.Dette lyder som en fin ide, men hvordan gør man? Eller rettere, har I den på skrift, ligger/lægger den frem så lærer og censor kan se den og gennemgår den så m... -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHejsa!Jeg vil bare gerne høre om der er nogle af jer derude, som har bio på A-niveau og har lavet en eksamen opgave fra Aug. 1990, som omhandler Nitratforurening af grundvand mm. Opgaven hedder også "opg. 37" i speciel udgaven af Biofag, der er en samling af samtlige eksamenssæt i biolo...
