Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19921 til 19940 af 34369
-
Karaktergennemsnit i faget matematik - Årskaraker el. eksamenskarakter?
ForumindlægHej venner! Jeg er ved at blive gal af at sidde og prøve på at finde ud af hvordan jeg regner mit gennemsnit i faget matematik. Mit spørgsmål lyder simpelthen: Jeg har fået 4 i mundtlig matematik til årskarakter, og 7 i skriftlig matematik til årskarakter. Dog scorede jeg et 10-tal til den skr... -
din mening om 9/11
ForumindlægHej. Vil gerne høre din mening om 9/11 -
hjælp til eksamensprojekt
ForumindlægHej på Studieportalen. Jeg har malet dette billede som mit eksamensprojekt i billedkunst, men jeg ved ikke hvad jeg skal sige om det. Emnet var naturen. Jeg kan godt sige noget om idéen bag det osv. Men jeg ved ikke hvilke faglige begreber jeg kan sige omkring mit billede? Er der nogle som er ska... -
skriftlig spansk...
ForumindlægHvordan forbereder man sig til skriftlig Spansk?Nogle tips tak :o) -
Fysik og Kemi
ForumindlægHej jeg skal op til fysik og Kemi på Onsdag og jeg er virkelig nervøs for at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. jeg vil bare lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig med hvad man skal gøre, og hvad skal man lige sige når lære og censor kommer. -
FSA - mundtlig dansk
ForumindlægHej!!jeg skal meget snart op i mundtlig dansk og plejer at få 10 i mundtlig dansk..SÅ jeg vil gerne vide oim i havde nogle tips/råd om hvordan man kan starte på en genial måde, hvordan man kan pynte på det og give godt indtryk osv.?*Jeg har 2 problemer der irriterer mig meget..det ene er at når j... -
3/4 tekststykke?
ForumindlægLige et spørgsmål til hvordan mundtlig engelsk foregår...Altså man trækker et spørgsmål der svarer til 3/4 normal side... Så er det man skal tage udgangspunkt i det tekststykke. Mit spørgsmål er om man på et tidspunkt skal sætte det tekststykke sammen med hele historien?? Jeg ved ikke helt hvorda... -
Programmer til kemi..?
ForumindlægHej! ville lige hører om der nogen som er stødt på nogle "løsnings" programmer til TI-83 (plus) eller PC, f.eks. hvis man skal udregne pH i forskellige syre-base-opløsninger ell. lignene??... -
sortfigur eller rødfigur
Forumindlæghey jeg vil godt lige vide hvilke fingur der er hvad? jeg kan ikke kende forskel på om det er en sort eller rød, en der kan hjælpe med en teknik? altså er motiverne sorte på rød eller sort figur? og hvis i kan komme med et par gode ting til hvorfor den ene er mere advanceret end den anden? tak -
I morgen! Hvad hvis man ikk daterer korrekt i old?
ForumindlægSKAL OP I MORGEN TIDLIG!! Vores klasse har valgt ukendte værker.. Jeg er virkelig så bange for den kunshistorie.. Jeg føler jeg har styr på vaserne og vil ud fra min viden kunne datere nogenlunde..MEN arkitektur og skulpturer skræmmer mig.. Altså jeg kan godt nogenlunde sætte skulpturene ind i en... -
Historie-årsprøve!!!!
ForumindlægHej.Vi har ikke fået en skid afvide, hvordan en årsprøve i historie forholder sig! - vi skal IKKE forsvare vores historieopgaven...Er der nogle, som har prøvet det? - eller nogle som kender noget til det? -
Matematikprøve
ForumindlægJeg har lige været til matematikprøve i dag, og det gik ikke helt efter forventningerne.En af årsagerne til det var at prøven var 100% identisk med et arbejdsark vi har haft for nogle uger siden. Jeg, og mange andre fra min klasse, blev meget forvirret over at resultaterne virkede som noget vi ha... -
P/q metoden
ForumindlægBevis for P/q metoden...!?? -
Oversættelse af små sætninger...
ForumindlægHej.. Kan i ikke hjælpe mig med oversættelsen af disse sætninger?? Bare så mange som i nu orker, alt hjælp kan bruges.. Muchas gracias gente...1 El Mariachi spiller på guitar og prøver at få job på byens forskellige barer 2 Moco er narkogangster og bor på en farm med en masse piger.3 Mocos mænd e... -
Filosofieksamen - hvad skal man gøre?
ForumindlægHej alle.Jeg skal til filosofieksamen på tirsdag og har ingen anelse om hvad det går ud på? Hvad gør man? Man trækker vel en tekst, men er den kendt/ukendt? Er der spørgsmål? Og hvad gør man når man er færdig med at analysere teksten?Håber I kan hjælpe. -
kort spørgsmål om differentialregning
ForumindlægEfter jeg har gennemgået mine notater fra matematik B, kan jeg se at min lærer både har brugt ordet differenskvotient og differentialkvotient. Nu er jeg så blevet i tvivl... men det er vel bare det samme, ik??? -
Kan man komme op i billeder/reklamer i 3g, mundt. Dansk??
Forumindlæg? -
Kennan og udformningen af trumandoktrinen
ForumindlægJeg læste på et tidspunkt, at Kennan mente at den amerikanske regering havde misfortolket hans X-artikel, idet trumandokrtinens inddæmningspolitik var geografisk, mens det han ønskede var en politisk inddæmning.Hvordan kunne en sådan politisk inddæmning have set ud? -
Kemiopgave om lattergas.
ForumindlægNogle der kan hjælpe med følgende opgave om lattergas? -
Geografi HJÆÆÆLPP
ForumindlægHej kloge mennesker :)Skal op i geografi her om et par dage og har lige et par spørgsmål jeg gerne vil have styr på:1) Nogen der ved hvad der skete under landbrugsreformerne i 1800-tallet?2) Har et dynamisk/termisk lavtryk altid en varm og en koldfront med sig? Og højtryk har ikke disse vel?3) Se...
