Søgning på: historie eksamen. Resultater: 19961 til 19980 af 46276
-
Elektromagnetisme
ForumindlægHvilke forsøg kan man bruge, inden for elektromagnetisme.. Skal op til eksamen her i morgen.. -
Udled formlerne for at bestemme konstanterne i forskrifterne for enten eksponentielle eller potens sammenhænge, når netop to støttepunkter er kendte.
ForumindlægHejsa. Hvordan gør jeg dette? Det er et spørgsmål til mundtlig eksamen. -
Have med til danskeksamen 9 klasse
ForumindlægHvad må man have med til den mundtlige dansk eksamen, udover ens synopsis? -
Familie- og arveret
ForumindlægHvordan forbereder man sig bedst til Familie- og Arveret mundtlig eksamen? -
Stikprøve
ForumindlægHar ingen anelse om hvordan jeg skal kunne lave denne opgave til eksamen?? -
2 funktioner
ForumindlægNogle der ved hvordan man løser disse typeopgaver til en mulig eksame?:) -
Karakter og point
ForumindlægHej jeg sad og tænkte på hvor grænsen går for hvilke karakterer man får ved skriftlig eksamen A-niveau. Der er 25 spørgsmål som giver 10 point hver. Hvor mange forkerte må man få, for at man havner på et 10-tal? Anyone? -
Jeg lider af Eksamensnervøsitet
ForumindlægHjælp!!! Jeg går 9. klasse, - jeg har eksamen om 3 uger, og jeg er allerede nervøs!!! I dagligdagen får jeg højere karakter end jeg gør i en prøve, fordi jeg bliver så nervøs. Hjælp! Hvad skal jeg gøre??? -
Dispositioner til matematikeksamen
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at se nogle dispositioner til matematikeksamen. Jeg skal selv op i mdt. matA, men niveauet må gerne være C, B (eller helst A, selvfølgelig) og vil gerne se hvordan andre strukturerer eksamen. Som sagt er emne og niveau ligegyldigt. Tak for hjælpen. -
Immunforsvaret ved en virusinfektion - fig 111 fysiologibogen
Forumindlægskal forklare den her figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/6/111.pdf om immunforsvaret ved en virusinfektion, og skal til eksamen imorgen. Håber der er en som kan hjælpe. Skal gerne lidt detaljeret ind på den, og har virkelig brug for hjælp til at uddybe den. Håber virkelig der er en, som k... -
Hjælp til rettelse af nyttige sætninger
Forumindlæghej. jeg skal snart til engelsk eksamen, og derfor har jeg lavet nogle sætninger på engelsk som kunne være nyttige, men det giver jo kun point hvis det er grammatisk korrekt, derfor vil jeg høre om der er nogle som vil tjekke dem igennem? mvh :) Jeg har fået teksten … Som indgår under em... -
Snyd, eller ikke snyd?
ForumindlægHej, Der er her i eksamenstiden, mange diskussioner om, hvad der er snyd - og hvad der ikke er snyd. I morgen skal jeg til kemieksamen - mundtlig. Jeg ved, at jeg gerne må tage min rapport med ind (det jeg trækker) - og de noter jeg skriver under selve forberedelsen. Så var det jeg tænkte: Ka... -
Uretfærdig Karakter/For Streng Bedømmelse
ForumindlægHej :) Jeg har haft Engelsk B på HF som fjernstuderende og jeg har lige været oppe til den mundtlige eksamen. Jeg fik 10. Selvom jeg føler at jeg havde en del problemer med temaet, gjorde jeg det alligevel rigtig godt og jeg er sikker på at jeg kom omkring de rigtige ting. Samtidig er min behe... -
Mundtlig Matematik
ForumindlægJeg står for at skal op i mundtlig matematik tirsdag. Og jeg har det fint med matematik og har ikke problemer. Men en ting genere mig, jeg synes det er utrolig svært at "læse op til" og forberede sig på mundtlig matematik. Ved simpelthen ikke "hvad jeg skal øve mig på." Er der... -
facitliste.....
ForumindlægTja det kan jo godt være at I alle sammen er klar over det..... men der findes en facitlist til kemibøgerne af Helge Mygind på www.haase.dk -
program til bogstaveregning
ForumindlægFindes der et program til computeren der kan regne med bogstaver og måske samtidig tal? -
Tvivl omkring terminsprøver??
Forumindlæghej..går i 2.g og skal snart op i terminsprøve i skriftlig naturfag og engelsk..er bare lidt i tvivl..kommer terminsprøve karakterene til at stå i årskarakter??tæller de overhoved med??hvad sker der, hvis man dumper i dem??og til sidst..hvorfor skal man overhoved op i dem?er det en slags forbered... -
Mat termin i morgen, uden hjælpemidl.
ForumindlægHej!Skal som så mange andre vel op i morgen ... sidder lidt og kigger formler på formel.dk .. skal jo gerne kunne lidt af simple i hovedet!Nogle der har nogle erfaringer, anbefalinger? -
Høretekst
Forumindlæghej...!ville lige høre om der var nogen herinde der har nogle gode tip man kan bruge til høretekster, for når vi hører nogle oppe i klassen får jeg ikke det hele med, så ville blive glad hvis nogen havde nogle gode tip til det...M.V.H bully -
Hjælp til beregning af gennnemsnit
ForumindlægHejJeg er Hf'er skal det lige siges....-)Jeg er i tvivl om, hvilke fag, der kun tæller en halv karakter. er der nogen der kan hjælpe? Kan det passe at følgende kun tæller en halv+BilledkunstIdrætMusikDrama
