Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19961 til 19980 af 36005
-
Konvergens uafhængig af nedre grænse?
ForumindlægHvis er konvergent med summen S så gælder at og så er konvergent, og summen er også S, ikke? -
Asymptoter
ForumindlægBestem samtlige asymptoter til graferne for følgende: 1. f(x)=elnx+2-3x+(7x/x4) 2. g(x)=3x+1-(2/x) -
Differentialkvotient???
ForumindlægJeg sidder med en opgave og kan bare ikke finde ud af, hvordan man løser den. Man har en givet funktion: f(x) = kvadratroden af x^4 med kubikrod 3 - 2x + 4 a) bestem f´(x): ??? Jeg kan godt finde ud af 2x-4 men kubikroden driller mig. -
Find differentialkvotienten til...
ForumindlægJeg skal finde differentialkvotienten til : f(x)=x√x , f(x)=(x2-1)(x2+1) og f(x)=√x(x2+1) Håber på jeres hjælp og forklaring. P forhånd tak. -
Gennemsnit
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en opgave, her er den: Længden af sejlturen fra Kbh til Hven er 28 km. og det tager 35 minutter. Beregn bådens gennemsnitsfart i km/t. Hvordan gør man det? -
Matematikaflevering - HJÆLP
Forumindlæg7.C løber morgenløb tre gange om ugen. Eleverne kan vælge mellem tre forskellige ruter til deres morgentur. Der er 24 elever i 7.C. Er det muligt for de 24 elever at løbe forskellige kombinationer af ruter, således at ingen af eleverne løber nøjagtig den samme kombination af ruter i ugens løb so... -
Analyse af catwalk
ForumindlægJeg skal analysere Catwalk af Jesper Wung-sung og jeg har svært ved at finde ud af hvad Puma, Panter og Antilope symboliserer. Hvorfor er det netop de dyr, han har valgt at bruge? Håber I kan hjælpe :) -
Afhængige og uafhængige variabler
ForumindlægHej Sidder med en NV-opgave og skal, blandt andet, forklare hvilke af størrelserne der er afhængige og uafhængige.... Hvad er afhængige og uafhængige variabler? Tak :) -
Hvad er forskellen på de to tryk formler i ligevægt
ForumindlægHej, Ved i hvad forskellen er på det vedhæftet udklip af tryk formlen i ligevægt sammenlignet med det andet tryk formel som også gælder i ligevægt. -
græsrodsbevægelser
Forumindlæghej Hvad mener I; er græsrodsbevægelser godt for det danske demokrati og samfund? hvis ja, hvorfor? -
GENETIK!!!!!
ForumindlægJeg undrer mig over noget. Sidder og kigger på et Facit til en opgave som jeg aldrig ville kunne regne ud. Når man i en opgave får haplotyderne af vide i en hel familie, hvor der er 3 markører bundet til et sygdomslocus, og jeg så skal indsætte de forskellige haplotyder i stamtræet hos forskell... -
Analyse af aktiekursgraf for Boconcept
ForumindlægHej, er der en der kan hjælpe mig med at analysere aktiekursgrafen for virksomheden BoConcept`? Jeg er er ikke god til at analysere sådan nogle grafer :S Grafen er her: http://www.euroinvestor.dk/Stock/ShowStockInfo.aspx?StockId=572477 -
The American Dream
ForumindlægJeg skal holde et kort oplæg om en person der har fuldt "The American Dream", men jeg aner ikke helt hvem der har gjort det. Nogle ideer? - finder selv informationer på personen, aner bare ikke hvem der har fulgt den drøm. Jeg håber i kan hjælpe mig. :-) -
Super hurtigt spørgsmål!
ForumindlægHej er der ikke lige nogen der hurtigt kan skrive hvordan verbet at blive udformer sig på fransk? fx hvis jeg skal skrive; Vi bliver undervist i historie.. -
Hvad er en tone, overtone og klangfarve? (Fysik)
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan forklare, hvad en tone, overtone og klangfarve er ift. lyd (fysik). På forhånd, tak for hjælpen:-) -
(a^2-b)* øverest på første brøkstreg (b^-a) nederest på første brøkstreg (a-b) - ny brøkstreg øverest 4 og nederest (a+b)
Forumindlægnogen der kan hjælpe. mvh k -
hvad er forskellen på en- og flercellede organismer? Hææælp!
ForumindlægHvad er forskellen på en- og flercellede organismer? Ex. på hvad der er encellede? Ex. på hvad der er flercellede? -
Det haster !!! Hjælp
ForumindlægSkal aflevere en rapport kl. 19 og et af spørgsmålene lyder sådan: Hvad forstår man ved henholdsvis Aerob og anaerob energiporduktion?? Jeg har ingen anelse om hvad det kan være!!! -
hvad er en regression?
ForumindlægKan I svare mig på, hvad en regression er? -
Hurtig hjælp til noget 2.gradsligning?
ForumindlægHej derude! Jeg sidder netop og skriver matematikaflevering, som skal afleveres i morgen. Men jeg har selvfølgelig problemer med at løse den sidste opgave, som lyder: "I et koordinatsystem er en parabel P og en linje l bestemt ved P: y = x^2-4x+3 l: y = -x+b hvor b er et tal. e) Bestem for ...
