Tysk
oversættelse
hvordan oversætter man dette til tysk?
Hvornår vågner du? Det blæser og regner - ja, nu lyner og tordner det også. Herman føler sig syg. Jeg henter lægen. Spiller de klaver, frøken Hasse? Nej, jeg spiller ikke, men jeg elsker musik. Vi spørger ofte, men hun siger intet. I morgen rejser de hjem. Købmanden sælger sukker og kaffe
Svar #1
26. marts 2014 af laurajensen1 (Slettet)
Wann wachst du auf? Es weht und regnet - Ja, jetzt Blitzt und Donnert es auch. Herman fühlt sich Krank. Ich hole den Arzt. Sie Klavier spiele, Frau Hasse? Nein? Ich nicht spiel Klavier, aber ich liebe Musik. Wie fragt oft, aber sie sagen nicht. Morgen reisen sie nach Hause. Der Kaufmann verkaufe Zucker und Kaffee.
er det rigtig oversat?
Svar #2
26. marts 2014 af Tyskfødt (Slettet)
Wann wachst du auf? Es weht und regnet - Ja, jetzt Blitzt und Donnert es auch. Herman fühlt sich Krank. Ich hole den Arzt. Spielen Sie Klavier spiele, Frau/Fräulein Hasse? Nein, ich nicht spiele nicht Klavier, aber ich liebe Musik. Wir fragen Wie fragt oft, aber sie sagt nichts. Morgen reisen sie nach Hause. Der Kaufmann verkauft Zucker und Kaffee
I sætning nummer 2 + 3 er der stavefejl. Du burde vide, at kun tyske navneord skrives med stort!
Skriv et svar til: oversættelse
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.