Dansk

Glemte opgavenummer!

07. maj 2014 af Lokaria (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej!

Det er sådan, at jeg i går var oppe til Dansk Skriftlig Fremstilling.

Kort efter at jeg havde afleveret, gik det op for mig, at jeg havde givet opgaven en titel, men jeg glemte at skrive opgavenummeret.

Jeg vil bare vide om I tror det vil påvirke min karakter meget? Vil jeg f.eks. gå 1-2 karakterer ned? eller vil censor ignorere det?

Hilsen Lokaria


Brugbart svar (1)

Svar #1
07. maj 2014 af heid4621 (Slettet)

Du går med højeste sandsynlighed i hvert fald én karakter ned. Det trækker helt vildt ned, og er noget af det gurndlæggende, der bare skal være styr på! 

- Bare af nysgerrighed, nu var jeg jo også selv oppe, hvilket emne valgte du? :-)


Brugbart svar (1)

Svar #2
07. maj 2014 af mia98 (Slettet)

Jeg tror, at det trækker ned, og vi har fået at vide, at censoren har ret til at lade være med at rette opgaven. Derudover er det ikke helt din skyld. Vi fik et stykke papir fra undervisningsministeriet, og der står der, at tilsynsførende skal tjekke, om alle de oplysninger står på din stil. :)


Svar #3
07. maj 2014 af Lokaria (Slettet)

Hey igen :)

Jeg valgte novellen, fordi der ikke var noget essay.

Jeg plejer at få 12 i stile, så jeg kan godt slå mig tilfreds med et 10.

Tak for det!


Brugbart svar (0)

Svar #4
07. maj 2014 af LemonTiger

Hvad? Hvordan kan det betyde så meget? Det gør det ikke ligefrem umuligt at se hvilken opgave det drejer sig om. Det er selvfølgelig noget meget generelt, men jeg kan ikke se, hvorfor det skulle have så stor en indflydelse. Tror slet ikke jeg plejer at skrive opgavenummer. Er det fordi du skulle give opgaven din egen overskrift?

I værste fald hvis det betyder noget for censor, går jeg udfra din lærer også bedst muligt vil prøve at argumentere for, at det bare var en fejl.


Svar #5
07. maj 2014 af Lokaria (Slettet)

Hey!

Tak for dit svar. Jeg er fuldstændig enig. Det betyder for meget!
Jeg skulle selv navngive novellen, derfor glemte jeg nummeret.

Min lærer sagde, at hun ville overbevise censor om, at det var en fejl.
Håber selv, at det ikke vil skade min karakter for meget.

Until later, have a nice day.

Skriv et svar til: Glemte opgavenummer!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.