Generelt

Respons på eksamensresultat

22. maj 2014 af Arccossintan (Slettet)

Hej

Jeg har lige været til skriftlige eksamener i dansk, engelsk og matematik på D niveau. Til matematikprøven har jeg lavet fejl i 2 opgaver pga. noget så irriterende som tastefejl. En af opgaverne var der næsten ingen der kunne løse, men jeg beskrev løsningen og 'løste' den næsten, jeg manglende blot at gange med 2 et enkelt sted. Jeg talte med nogen som mente, at eftersom næsten ingen har kunnet lavet denne opgave, vil dem der var i nærheden af at løse den få point for den, men jeg synes at det lyder ret usandsynligt at min karakter vil afhænge af de andres opgaver? Den omtalte opgave giver 15 point hvis man løser den, men hvis man som jeg 'delvist' har løst den, vil man så få måske 5 eller 10 point? Derudover er jeg interesseret i at vide om man, ved de sproglige prøver, udover sin karakterer også får en påpegelse af eventuelle fejl?

Mvh. Emil


Svar #1
23. maj 2014 af Arccossintan (Slettet)

Er der slet ingen der ved dette?


Brugbart svar (1)

Svar #2
23. maj 2014 af ShinobiNoKami (Slettet)

Hvor tager man D fag?


Svar #3
23. maj 2014 af Arccossintan (Slettet)

Det gør man hos VUC :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
25. maj 2014 af Mistique (Slettet)

I matematik prøven kan man godt få point for en delvist løst opgave, hvor mange point er så op til censoren.

Nej, i de sproglige får man kun en karakter. 


Svar #5
25. maj 2014 af Arccossintan (Slettet)

Okay, tak for svaret :)


Skriv et svar til: Respons på eksamensresultat

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.