Spansk

Vurdering af spansk karakter OVERSÆTTELSE

27. maj 2014 af friisenfhf (Slettet) - Niveau: A-niveau

hvad ville den cirka give i årskarakter? :)

Alvaro er kommet til en lille by I argentina på sin cykel. Morgenen efter star han og snakker med byens børn I skolen. De kigger på ham med åben mund.

-Hvem er du? Spørger en af dem. Jeg hedder Alvaro og jeg er en meget sjov klovn. Jeg kom hertil I aftes da I sov. Og jeg skal være I inocentes hus en uge vil I se min forestilling? Det koster ikke noget.

jeg og min lillebror er nødt til at spørge vores mor. Selfølgelig. jeg håber at I alle kommer tilbage klokken otte. 

Álvaro llega a un pequeño ciudad de Argentina sobre su bicicleta. La mañana siguiente esta hablando con niños de ciudad en la escuela. Miran a le con la boca abierta.

¿Quién es tu? Pregunta uno de ellos
Mi nombre es Álvaro, y soy un payaso muy chusco. Llegué hasta aquí anoche cuando dormías, y voy a estar en casa de Inocentes una semana. ¿Quieres veréis mi presentación? No cuesta algo.
Mi hermano menor y yo tenemos que preguntar nos madre.
Evidente. Espero que todas volveréis a las ocho. 

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. maj 2014 af SofieK123 (Slettet)

Álvaro llega (jeg ser: er kommet som FØRNUTID: ha llegado) a una(cuidad er hunkøn) pequeñoa(skal stå bag substantivet) ciudad de(/en) Argentina sobre con su bicicleta. La mañana siguiente está(husk apostrofferne) hablando con los niños de la ciudad en la escuela. Le miran a le con la boca abierta.

¿Quién es tu eres? Pregunta uno de ellos
Mi nombre es (me llamo) Álvaro, y soy un payaso muy chusco (divertido). Llegué hasta aquí anoche (ville jeg placere forrest) cuando dormías (forkert bøjet), y voy a estar en (la) casa de Inocentes una semana. ¿Quieres(forkert bøjet...) veréis(Når første verbum er bøjes, skal det følges af INFINITIV medmindre der placeres QUE imellem verberne) mi presentación? No cuesta algo nada (nægtende først og sidst).
Mi hermano menor y yo tenemos que preguntar nosnuestra madre.
Evidente(Jeg ved ikke, om kan siges, men jeg ville sige POR SUPUESTO/CLARO). Espero que todas(ville jeg flytte til efter volver) volveréis (en af de største fælder!!! Skal følges af konjunktiven: volváis) a las ocho. 

Lige umiddelbart hvad jeg kunne finde af fejl. 

Svar #2
27. maj 2014 af friisenfhf (Slettet)

så det ville cirka være et 4 tal?

Brugbart svar (0)

Svar #3

Det kommer MEGET an på, hvordan din 2. del er. 

Svar #4
27. maj 2014 af friisenfhf (Slettet)

min anden del står til 02-4

Brugbart svar (0)

Svar #5

Hvordan ved du, den står til 02-4? Det er absolut ikke til at sige, hvad hverken oversættelsen eller anden del står til. Jeg tør intet sige, da jeg slet ikke er lærer. Jeg kan blot udpege de fejl, som jeg synes, jeg ser. Håb på det bedste. :) 

Skriv et svar til: Vurdering af spansk karakter OVERSÆTTELSE

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.