Tysk

HJÆLP?!

02. juni 2014 af amanda2000 (Slettet) - Niveau: 7. klasse

Hej alle

Jeg har lige brug for hjælp til at oversætte denne sætning:

Jeg har to storesøstre, den ene hedder katrine, hun er 18 år gammel og går på Niels Brock i København

På forhånd tak:)

Brugbart svar (0)

Svar #1
02. juni 2014 af NordiskSprogLitteraturStuderende (Slettet)

Indlæg med overskriften HJÆLP?! inviterer ikke ligefrem til hjælpsomhed blandt de ellers så behjælpelige lektieguruer. 

Svar #2
02. juni 2014 af amanda2000 (Slettet)

Du må undskylde hvis du opfattede det som en fornærmene overskrift, er blot meget desperat, da jeg snart skal aflevere min opgave :)

Brugbart svar (0)

Svar #3
02. juni 2014 af Tyskfødt (Slettet)

Altså - næste gang må du komme med dit eget bud. Det bliver så rettet af lektiehjælperen

Jeg har to storesøstre, den ene hedder katrine, hun er 18 år gammel og går på Niels Brock i København = Ich habe zwei ältere Schwestern.. Die eine heißt Katrine. Sie ist 18 Jahre alt und besucht das Niels Brock Handelsgymnasium? die Niels Brock Handelsschule?  in Kopenhagen.

Brugbart svar (0)

Svar #4
06. juni 2014 af TennaHansen123 (Slettet)

Tyskfødt - das ist richtig :) du bist sehr gut. ich liebe es. kannst du mir helfen? ich habe ein forum gemacht.

Altså - næste gang må du komme med dit eget bud. Det bliver så rettet af lektiehjælperen

Jeg har to storesøstre, den ene hedder katrine, hun er 18 år gammel og går på Niels Brock i København = Ich habe zwei ältere Schwestern.. Die eine heißt Katrine. Sie ist 18 Jahre alt und besucht das Niels Brock Handelsgymnasium? die Niels Brock Handelsschule?  in Kopenhagen.

Brugbart svar (0)

Svar #5
06. juni 2014 af Tyskfødt (Slettet)

Du skriver  Hun:går på Niels Brock i København . Som udlænding ved jeg ikke om Niels Brock er et Handelsgymnasium eller blot en Handelsschule. Derfor mine spørgsmålstegn. Undersøg selv hvad der er relevant. Sie geht auf Niels Brock in Kopenhagen lyder ikke rigtig tysk. Der skal en forklaring til hvad Niels Brock er.

Skriv et svar til: HJÆLP?!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.