Almen studieforberedelse (AT)

Udfydelse af spørgeskema

03. juni 2014 af andreax1x2 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle,

jeg skal til AT-eksamen, og har derfor lavet et spørgskema om sundhed vedrørende Madmagasinet Bitz og Frisk som kører over DR. Jeg vil blive enormt glad, hvis I vil tage jer tid til at svare på det. Der er 7 spørgsmål og det tager maks 3 min.

https://da.surveymonkey.com/s/T6QQ75M

Brugbart svar (0)

Svar #1
03. juni 2014 af SuneChr

Hvor mange, vil du regne med, vil besvare skemaet?
Har du officielle tal på andre undersøgelser af lignende spørgsmål?
Har du en eller flere formodninger, du gerne vil ha' be- eller afkræftet m.h.t. spørgsmålene?
Hvordan vil du bearbejde dine indkomne data?

Svar #2
09. juni 2014 af andreax1x2 (Slettet)

Nu har jeg også lagt dette spørgeskema ud andre steder end blot Studieportalen.dk, og jeg kan maks få 100 besvarelser - så jeg regner med at der er omkring 100 der vil besvare skemaet.

Ja, jeg har officielle tal på andre undersøgelser.

Ja, jeg har flere formodninger, jeg gerne vil have bekræftet.

Sidst men ikke mindst; jeg vil bearbejde mit data som diagrammer, og derefter analysere dem.

Jeg er ikke sikker på, om dit svar er negativ kritik af mit spørgeskema, eller om du er interesseret i at lave samme spørgeskema. Egentligt har jeg blot spurgt, om der var nogle venlige mennesker, som vil besvare mit spørgeskema. Hvordan jeg vil bearbejde mit data, og om jeg har nogle formodninger, jeg gerne vil have be- eller afkræftet er for andre fuldstændig ligegyldigt. 

Skriv et svar til: Udfydelse af spørgeskema

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.