Almen studieforberedelse (AT)

Spørgsmål til videre undersøgelse

06. juni 2014 af Majken93 - Niveau: A-niveau

Jeg skal op til eksamen her i næste uge. I min synopsis har jeg så to spørgsmål til videre undersøgelse, men jeg har tænkt mig at ændre det ene spørgsmål til noget helt andet. 
Skal jeg i så fald aflevere en hel ny synopsis til lærer og censor, når jeg kommer ind - eller er det nok blot at nævne, at jeg har ændret det ene spørgsmål? Og skal det i så fald nævnes inden jeg påbegynder min fremlæggelse - eller kan jeg godt gøre det til sidst? Det første spørgsmål besvarer jeg nemlig i min fremlæggelse, men det sidste spørgsmål, har jeg ikke som sådan tænkt mig at inddrage, men mere bruge som et forslag til en mulig dialog.
Og så er jeg faktisk også i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet "må" have et spørgsmål til videre undersøgelse, der ikke som sådan bliver inddraget/besvaret i fremlæggelsen? Ja, er lidt forvirret omkring disse spørgsmål, som I måske kan fornemme. Håber I kan hjælpe!


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. juni 2014 af NordiskSprogLitteraturStuderende (Slettet)

Hej.

Nævn det inden, men du behøver ikke at aflevere en ny synopsis. 

Lærer/censor vil være glade for at vide at du har tænkt selvstændigt over dit AT-projekt efter du afleverede din synopsis. Dette viser at du kan reflektere over emnet, og så længe du er helt åben omkring dine ændringer er det positivt. 

Og ja, du må selvfølgelig gerne inddrage spørgsmål til videre undersøgelse. 

Hilsen Viktor 


Svar #2
06. juni 2014 af Majken93

Hejsa. Tak for svar. Men er det så samtidigt et krav, at dette spørgsmål bliver besvaret i fremlæggelsen, eller er det ok blot at have det til at stå der, som et forslag til den efterfølgende dialog?


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. juni 2014 af NordiskSprogLitteraturStuderende (Slettet)

Hej. 

Det skal du selv administrere. Husk der er ingen facitliste i AT - det er din egen opgave at skabe struktur og vurdere hvilke punkter fra din synopsis der er vigtige at inddrage. 

Hilsen Viktor 


Skriv et svar til: Spørgsmål til videre undersøgelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.