Dansk

racisme i danmark?

21. juni 2014 af emilhansen98 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

racisme i danmark? nogen der kan fortælle mig lidt om det


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. juni 2014 af Bullerkage (Slettet)

Hvorfor laver du nu et nyt indlæg altså... nejnejnejnej :(

Hva vil du vide? "Fortælle mig lidt om det" hva skal det betyde? Kan fortælle dig så meget at der stadig findes racisme i dag i form as DNSB eller hvad de nu hedder. Desuden stillede "Danskernes Parti" op til kommunalvalget i Jylland. Det er lovligt at være nazist i Danmark i modsætning itl tyskland, hvilket nogle mener er grunden til, at der er så få nazister i Danmark (folk ryster bare på hovedet af dem).


Svar #2
22. juni 2014 af emilhansen98 (Slettet)

altså jeg mener lidt mere i den retning af apartheid i syd afrika, er der sådan noget i danmark? eller bare noget lign.?


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. juni 2014 af Bullerkage (Slettet)

Hva snakke du om knægt? Forklar mig hvad apartheid er, og så kan vi vist blive enige om, at der ikke findes en bus for hvide og en bus for sorte ;) Det vildeste apartheid vi har i danmark er ghettoerne :p Men det er heller ikke rigtig apartheid .. Jeg tror ikke du har forstået begrebet ordentligt, så synes næsten du bør læse mere om det i stedet for at prøve at perspektivere i så tidlig et stadie. Læs eventuelt om Jim Crow Laws, de er meget sjove 


Skriv et svar til: racisme i danmark?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.