Dansk
Hej allesammen
Jeg har en novelle der hedder en stole for lidt, mit opgave er at skrive en slutning for historien. Hvis en jer kende historien, kan i hjæpe mig med ideer hvordan man afslutter historien??
Tak for hjælpen.
Svar #1
15. august 2014 af Ganymedes
Jeg kender desværre ikke novellen, men hvis du giver et kort resumé af teksten, kan jeg muligvis hjælpe dig.
Svar #2
15. august 2014 af DinosaurKaren (Slettet)
Hver gang jeg har læser novellen, har jeg det altid på fornemmelsen, at han har været hende utro. :-)
Det skyldes den måde han virker så ked af det og søgende efter tilgivelse. Han begynder at græde siger, at han hader sig selv, mens hun er afvisende og kun fokusere på at få festen op at stå.
Du kan jo skrive om hvad der sker når gæsterne kommer? Jeg kan ikke huske, om kvinden bliver eller går, men hvis du også har fornemmelsen af, at der er utroskab på spil kunne du jo finde på noget, hvor gæsterne finder ud af det. :-)
Svar #3
19. august 2014 af Lawra (Slettet)
Tusind tak skal i have
Jeg tænkt lidt det samme som dig utroskab, og ja skrev om gæsterne hvordan varfesten. jeg afslutet med at hun gik fra ham så, jeg håber at den er gdkendt . jeg skal møde med min lære på torsdag så jeg spændt om hendes kommenter.
Skriv et svar til: Hej allesammen
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.