Historie

Historie B på Netundervisning i et halvt år

29. august 2014 af misslovelyy (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej jeg går p.t på Hf , og til sommer skal jeg med alle de fag jeg har op til næsten 10 eksamner!

derfor vil jeg gerne tage historie på et halvårsforløb på nettet hvor jeg så skal til eksamen her i december

Er der nogle der har erfaring med det? jeg skal bruge et nogenlunde højt snit , så ville gerne have 10 i faget.

er det muligt hvis jeg lægger pres på mig selv, eller er historie på nettet meget svært ?


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Du kan vist ikke tage det på et halvt år på B.

Der er PISSEmeget læsning. Jeg har lige fået 12 (også fjernundervisning) og jeg er glad for at jeg blev tvunget til at gøre det på et år selvom min situation var lig din.

Svar #2
30. august 2014 af misslovelyy (Slettet)

Tak for svaret og tillykke med 12 tallet. . Men det er muligt for mig at tage det på B . Men tror du , du ville  kunne havde klaret det på et halvt år,og så stadig havde fået 12? fordi ellers skal jeg op til 11 eksame - så er bange for jeg ikk kan nå at læse op til alle fag og især his som du siger da det kræver meget læsning.


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Jeg vil virkelig ikke anbefale dig det. Jeg er ret skarp og havde alligevel mit hyr med de (rigtig) mange afleveringer.

Hvis du alligevel gør det på 4 måneder så læs begrænset, men få afleveret acceptable opgaver og så sæt dig virkeligt grundigt ind i hvordan du laver en god 24-timers synopsiseksamen.

Du kan skrive PB til mig hvis du gør det på 4 mndr for du får brug for vejledning og hjælp.

Skriv et svar til: Historie B på Netundervisning i et halvt år

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.