Fransk

rettelse af et par sætninger

11. december 2014 af chiqqa (Slettet) - Niveau: B-niveau

Bonjour! :)

Jeg har skrevet en lille tekst om ghettoer, og jeg ville spørge om, der var nogle rare sjæle, der har godt styr på grammatik, som lige kunne se min lille tekst i gennem. Det ville være meget sødt af jer ! :)

Je trouve que mon ghetto est un peu différent des ghettos en France, parce que les jeunes garçons voient les autres nationalités. Mais Il y a quelques jeunes garçons qui ont une autre perception de la vie que les Danoises. Par exemple je connais un garçon qui est originaire de la Palestine. Il est très naïf, parce qu’il déteste les Juifs et il est violent contre les Juifs.
Une cause secondaire de violence dans les ghettos est la pauvreté. La pauvreté a pour résultat le cambriolage, parce que les personnes veulent survivre. Ils détestent la société, parce qu’ils trouvent qu’ils sont abandonnés.


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. december 2014 af Karen123456 (Slettet)

Fin opgave, men der lige et par småfejl:

il skal være med lille 'i' på 2. linje, 'un garcon qui est d'origin'  på 3. linje, 'les juives' (når det er flertal), og "La pauvreté a pour résultat le cambriolage(...)" giver ikke rigtig mening. God arbejdslyst :)


Skriv et svar til: rettelse af et par sætninger

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.