Dansk

Boganmeldelse af pigen fra auschwitz

13. januar 2015 af Musen24 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hejsa.

Jeg skal lave en bog anmeldelse af bogen pigen fra auschwitz. Jeg har læst bogen men kan slet ikke finde ud af hvad pokker jeg skal skrive. Jeg har kigget på et par forkskellige boganmeldelses eksempler men synes ikke jeg kan bruge det til meget :-( Er der mon en her inde der har lavet en anmeldelse af samme bog som jeg kan skimme igennem og få en lille ide om hvad man skal skrive eller har en meget meget god boganmelse/analyse at gå ud fra ? På forhånd mange mange tak 

Brugbart svar (0)

Svar #1
13. januar 2015 af rakijovic

Nej, du kan ikke få en færdig anmeldelse hvorfra du kan klippe, låne og kopiere og kalde det for "inspiration".

Kig et smut (eller omvendt) på www.e-kjaer.dk/laerer/boganmeldelse.htm.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 

Brugbart svar (0)

Svar #2
13. januar 2015 af rakijovic

(Dog er begrænsning af "min mening" en æressag. Du skal i hvert fald komme med nogle saglige argumenter, og skriv for alt i verden ikke "jeg synes", "jeg mener", "min mening er" eller lignende navlehyldende baljebræk.)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 

Svar #3
18. januar 2015 af Musen24 (Slettet)

Tusind tak for linket. Var sådan set også det jeg var mest ude efter men det havde også været rart at læse noget igennem og nu er det sådan at jeg altså ikke kan aflevere noget jeg IKKE selv har lavet da jeg jo ligesom skal op til eksamen i faget og nytter sku ikke ngoet jeg ikke selv kan forsvarer emnet eller genren, fordi jeg har afleveret en andens opgave. Så det var slet ikke hvad jeg var ude i overhovedet ville blot se en hvordan den var stillet op, skrevet sprogmæssigt osv for at lære noget. Men er også lige meget fandt en anden boganmeldelse her inde jeg så igennem, godt nok var det om en helt anden bog end den jeg har læst men derfor var der en masse ting jeg kunne bruge, opstilling osv 

Skriv et svar til: Boganmeldelse af pigen fra auschwitz

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.