Teknologi

Ang. brugerundersøgelse og ideer til en flyvende fjernbetjening

19. april 2015 af Hjælpmangel (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej Folks,

Har i nogen gode ideer til, hvordan man kan gøre en ekstra del til en fjernebetjening kendt? Altså i dette projekt vil vi lave en flyvende fjernbetjening, men vi ved ikke om det vil sælge. Nogle gode ideer til hvordan vi kunne lave dette produkt ang. pris og udseende, som ville få folk til at føle behov for denne?

Hvis I kunne gøre den store tjeneste at besvare brugerundersøgelsen ville jeg blive meget meget glad, idet vi skal bruge den i vores projekt!

URL: https://da.surveymonkey.com/s/SYNP6V2

Tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. april 2015 af MaibritG

Jeg har delvist svaret på spørgeskemaet, men jeg har dog også lidt feedback ift. spørgsmål 5: Hvad gør du, hvis du ikke kan finde din fjernbetjening? Her mangler jeg en svarmulighed, der omhandler, at jeg selv kan finde fjernbetjeningen.

Var det mig, der skulle lave undersøgelsen, ville jeg nok også undersøge parametre som pris og udseende ift. potentielle kunder. Det ville muligvis også give dig/Jer indsigt i kundernes tankegang omkring hvad deres behov er. Dette skal nok suppleres med nogle interviews.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #2
20. april 2015 af Hjælpmangel (Slettet)

Jeg takker mange gange for feedback, men kan desværre ikke rette på brugerundersøgelsen, da den er fastlagt efter udgivelse. Har du andre idéer til, hvad man kunne gøre ved produktet, som kunne gøre den mere attraktiv? Sådan med enten udseende eller funktion?


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. april 2015 af MaibritG

Mit bud kunne være, at du/I lavede en workshop med dine/jeres brugere for at blive klogere på hvad de har af ønsker og behov. Måske, at en inspirational card workshop kunne være en mulighed. Du/I kan læse mere her om metoden: http://bjoern.releasemyalbum.com/literature/HalskovK_DalsgradP_2006_Inspiration%20card%20workshops.pdf (bemærk at det er en PDF).

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #4
21. april 2015 af Hjælpmangel (Slettet)

Jo tak, vil kigge på det.


Skriv et svar til: Ang. brugerundersøgelse og ideer til en flyvende fjernbetjening

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.