Religion

Religions eksamen

05. juni 2015 af Jb123 - Niveau: 9. klasse

Jeg skal op i religion på tirsdag og er lidt i tvivl om hvad jeg må bruge af hjælpemidler? Jeg har fået afhvide vi må medbringe alle de noter vi har lyst til, men må vi også medbringe bogen? Og de noter vi har med må vi tage dem med til selve eksaminationen ved det grønne bord? Man kan også sidde og skrive noter til selve spørgsmålet, man trækker, må man tage dem med til selve eksaminationen ved det grønne bord?


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. juni 2015 af ConfusedOfMath (Slettet)

Hvis du har fået afvide du må tage alle de noter med du har lyst til, så må du også medmindre bogen. Det ville være dumt at tage alle dine noter og bog med ind til selve eksaminationen, da så mange papirer er uoverskueligt, og du kan blive stresset med at finde det du skal bruge. Hvis der er et billed eller lignende du gerne vil vise fra bogen, så tag den med ind.

Eller så skriv ned på papir hvad du vil tale om, og det må du selvføgelig gerne tage med ind :) Hvis nødvendigt, så tag lidt noter med ind, så længe du har et overblik, så du ikke skal holde pauser for at finde stoffet.


Brugbart svar (0)

Svar #2
08. juni 2015 af ke7

Man må ikke medbringe grundbogen overhovedet :)


Svar #3
08. juni 2015 af Jb123

Okay, tak for hjælpen :-)


Brugbart svar (0)

Svar #4
08. juni 2015 af ConfusedOfMath (Slettet)

#2, Jo til forbedrelse. Men til eksaminationen bliver det  hurtligt uoverskueligt, fordi du først skal finde det du skal bruge. Hellere skrive det ned kort på et papir, så det hele er samlet. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
12. juni 2015 af cikke (Slettet)

Vi må have computer (dog uden adgang til internet), noter på papir og alle bøger med til forberedelsen. Vi må skrive noter til forberedelsen på det udleverede materiale, som vi tager med ind til eksamen.


Skriv et svar til: Religions eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.