Samfundsfag
Tror I jeg dumper?
Hej Alle
Jeg står i en virkelig uheldig situation. Der skete det, at jeg var oppe i skriftlig samfundsfag (A-niveau), hvor jeg uheldigvis er kommet til at aflevere det forkerte dokument. Jeg havde skrevet opgaven i 2 dokumenter, hvor Jeg i den ene havde sat noget ind fra min SRP opgave. Dette var kun for at have et overblik over de ting, som jeg skulle have med i min SRP. Jeg er kommet til at aflevere det dokument, hvor noget af teksten fra min SRP står helt nederst på en af siderne, og det er opgaven, som jeg ikke har skrevet færdig. Det var mening, at jeg skulle aflevere det rigtige dokument, som var færdigt med besvarelsen til alle 3 delopgaver. I det dokument jeg har afleveret mangler jeg hele fællesdelen, og halvdelen af delopgave tre. Jeg har kun besvaret delopgave 2 og "mere end halvdelen af delopgave 3". Jeg er rigtig ked af det, idet jeg frygter at dumpe i faget. I min årskarakter fik jeg 10 i skriftlig samfundsfag :(. Jeg kontaktede min skole, men de sagde desvære, at jeg ikke kan gøre noget ved det :(.
Tak på forhånd
Skriv et svar til: Tror I jeg dumper?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.