Studievejledning

Side 3 - Nægtet oprykning til 3.g

Brugbart svar (1)

Svar #41
03. juli 2020 af maxpower123

#40

Nej på baggrund af dine præstationer, så havde du IKKE fortjent at avancere til 3. årgang, omend at du klarede gymnasiet? Med den logik så studerer du nok ikke noget, hvor logisk tænkning indgår. 

Jeg håber sandelig ikke at du arbejder med mennesker... for så har jeg ondt af de mennesker. Du ved ikke hvad jeg gik igennem, så du kan ikke udtale dig om noget som helst. Med din logik, så vil ingen elever få en ekstra chance til at bevise sit værd... Det er jo netop meningen med, at man har mulighed for at tale for sin sag. Ellers har jeg nok ikke fået lov til at rykke op, hvis rektor ikke troede på det. JEG er pisse stolt over at kunne modbevise personer som dig, at jeg godt kunne få den hue! At du ikke kan unde, at jeg faktisk kom igennem og 5 år senere skal kommentere negativt på det, viser bare hvor småligt et menneske du er. 


Brugbart svar (0)

Svar #42
03. juli 2020 af Justitia

Haha, nu kan jeg godt forstå, hvorfor dine undervisere gav dig så lave karakterer - du har jo svært ved at læse og forstå. 1) I dit tilfælde var der ikke tale om, at du ikke skulle ha' en ekstra chance snarere det modsatte. 2) Jeg kan sagtens udtale mig, eftersom du havde givet alt den nødvendige information og 3) du har overhovedet ikke modbevist mig.


 


Brugbart svar (1)

Svar #43
03. juli 2020 af maxpower123

#42

Haha, nu kan jeg godt forstå, hvorfor dine undervisere gav dig så lave karakterer - du har jo svært ved at læse og forstå. 1) I dit tilfælde var der ikke tale om, at du ikke skulle ha' en ekstra chance snarere det modsatte. 2) Jeg kan sagtens udtale mig, eftersom du havde givet alt den nødvendige information og 3) du har overhovedet ikke modbevist mig.


 

Du er da virkelig et ignorant menneske hva. Så er det godt at du ikke skulle vurdere om jeg var egnet til at rykke op eller ej. Imporenende alligevel, at du kan berette mig, at jeg ikke har fortjent det, på baggrund af at jeg skriver "private årsager".. Jeg har intet til overs for folk som dig, der dømmer andre, selvom du ikke aner en skid om mit personlige liv. Håber da du har fået det bedre med dig selv nu :) 


Brugbart svar (0)

Svar #44
03. juli 2020 af Justitia

Nej på baggrund af dine resultater, hvilket jeg også skriver.

"Du har ikke formået at præstere tilstrækkeligt på 1. samt 2. årgang i gymnasiet - ergo du fortjener ikke at avancere til 3. årgang." 

Masseuniversitetet..... 


Brugbart svar (0)

Svar #45
03. juli 2020 af Moderatoren

Rektor ændrede mening – og det går åbenbart godt for maxpower123, så det er da helt fantastisk :)

Uanset om sirin17 kommer i 3.g nu, senere eller finder ud af noget andet, så håber vi også, at det kommer til at gå godt! :)


Brugbart svar (0)

Svar #46
03. juli 2020 af sirin17

Tusind tak Jeppe101 


Forrige 1 2 3 Næste

Skriv et svar til: Nægtet oprykning til 3.g

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.