Virksomhedsøkonomi (VØ el. EØ)

erhvervs økonomi

03. februar 2016 af Daniel1980 (Slettet) - Niveau: C-niveau

Jeg prøver at komme igang med mine opgaver og leder efter en at sammenligne med for jeg har aldrig prøvet det før....hjælp


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. februar 2016 af Moderatoren

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.


Brugbart svar (0)

Svar #2
03. februar 2016 af Stats

Du kan bare spørge.. Jeg går på 3 år nu, så for mig, da er det bare repitation. Vi kan godt "diskutere" en opgave hvis du vil :-)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #3
04. februar 2016 af Daniel1980 (Slettet)

tysind tak jeg er i gang med modul 2 opgave a som jeg er på bar bund med så al den hjælp jeg kan få er velkommen 


Brugbart svar (0)

Svar #4
04. februar 2016 af Moderatoren

#3

Gør som der står i #1 - Ellers er det ikke til at hjælpe dig


Svar #5
04. februar 2016 af Daniel1980 (Slettet)

det er opgaven

Vedhæftet fil:Modul2 opg a erhverv.docx

Brugbart svar (0)

Svar #6
04. februar 2016 af Moderatoren

Så mangler du bare at skrive hvad du har problemer med.


Svar #7
04. februar 2016 af Daniel1980 (Slettet)

det hele jeg er lige gennemgået et dødsfald i familien og føler slet ikke jeg ved noget som helst


Brugbart svar (0)

Svar #8
04. februar 2016 af Moderatoren

Hvis du slet ikke kan finde ud af noget af det, så skal du nok snakke med din lærer om det. Det er rigtigt skidt. 

Ellers kan du fx. i opgave 1, slå op på side 55 i din bog og "Find et eksempel på markeder med de konkurrenceformer". 

Lektiehjælperne har sikkert ikke din bog.


Svar #9
04. februar 2016 af Daniel1980 (Slettet)

ja tak 


Svar #10
04. februar 2016 af Daniel1980 (Slettet)

Hvordan kan man bruge ansoffs vækstmatrice til at beskrive googles udvikling


Brugbart svar (1)

Svar #11
04. februar 2016 af Stats

Du må lige definere "udvikling" så vi taler samme sprog. :-)

Men google er kendetegnet ved, at anvende diversifikation. Eksempelvis med el-bilen, søgemaskine, google-glasses osv. osv. De har dog altid ét ben inde ved teknologierne. Produktudvikling er de også meget inde i. Eksempelvis med google docs som Google har forsikret os om, at det altid vil være en beta, da de mener, at produktet aldrig kan gøres perfekt og dermed bliver de ved med at udvikle på det.

Du kan altid se på SP's kompendier.. De har mange gode ting under afsætning :-)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #12
05. februar 2016 af Moderatoren


Skriv et svar til: erhvervs økonomi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.