Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP I Musik og Engelsk

02. marts 2016 af HerrPierre (Slettet)

Hjælp. Jeg har fået min SRP om Grungemusik tilbage, og synes, at den er klart fejlbedømt. Jeg har fået 02 for den, hvilket jeg synes er strengt taget urimeligt, da jeg selv var af den overbevisning, at karakteren ville blive omkring 7 eller 10. Er der nogle med faglig kunnen som vil læse den igennem, og prøve at vurdere, om det bare er mig, om jeg har misforstået opgaven, eller om min opgave rent faktisk ikke har fået en ordentlig bedømmelse. Skriv, så kan jeg sende opgaven. Please, det ville virkelig gøre en stor forskel.

På forhånd tak
Peter 


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. marts 2016 af 123434

Hej med dig

Jeg har aldrig haft musik, så jeg har ikke evnerne til at bedømme din opgave. I første omgang skal du nok spørge din lærer om, hvordan han/hun i fællesskab  med censor har besluttet sig for at give dig karakteren 02. Hvis du ikke er tilfreds med din lærers argumentation, så må du tage skridtet videre


Svar #2
02. marts 2016 af HerrPierre (Slettet)

Jeg har også tænkt mig at få dem i tale, så jeg kan høre, om vi har misforstået hinanden eller hvad der har gjort udslaget. Men jeg undrer mig bare fordi jeg er vant til at få 10 eller 7 i både musik og engelsk, så hvordan kan resultatet blive så meget dårligere. Samtidig synes jeg, at der var nok fagligt indhold i opgaven til, at den i værste scenarie mindst skulle give 4, så derfor kunne det være dejligt, hvis jeg kunne få en tredjepart til at kigge den igennem, således jeg får en vurdering udefra.


Skriv et svar til: SRP I Musik og Engelsk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.