Dansk

Hjælp til projektuge det haster!!!!

31. marts 2016 af Emmaa1212 - Niveau: 8. klasse
Hej jeg er en 15 årige pige som til næste uge skal være færdig med min projektopgave, jeg er bagud da jeg ikke har fundet en emne eller ved hvordan man opbygger en projektopgave. jeg ville være dyb taknemmelig hvis jeg hurtigt så muligt kunne få svar:) p.s jeg ville hellere modtage opbygningen end selveste emnerne men ville være glad for begge????

Brugbart svar (1)

Svar #1
31. marts 2016 af 123434 (Slettet)

Opbygning af opgaver 

Forside-husk navn, side, fag, lærer, skole, klasse osv. 

Indholdsfortegnelse-man skal kunne se på hvilke sider, man kan finde de enkelte afsnit

Indledning-hvad handler opgaven om, hvorfor har du valgt emnet, og hvorfor er emnet interessant. Husk endelig at præsenter, hvad du vil skrive om. Din indledning må ikke indeholde konklusioner

Opgavens midterdel. Den største del af opgaven, hvor du skriver selve opgaven. Husk at besvar de spørgsmål, som præsenteres i indledningen. Inddel i din opgave i afsnit 

Konklusionen-en opsummering af det vigtigste i din opgave. Din konklusion skal give svar på de spørgsmål, du har beskrevet i indledningen

Held og lykke med dit projekt. Og vigtigst af alt, tro på dig selv!

Brugbart svar (1)

Svar #2
01. april 2016 af Sarah45 (Slettet)

Du kan b.la. tale om feminisme og menneskerettigheder eller sociale medier f.eks. Facebook eller andre velkendte sociale medier!

Skriv et svar til: Hjælp til projektuge det haster!!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.