Dansk

Magasinreklame

25. april 2016 af Kristinekitt (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej alle!

Jeg har problemer med at finde en magasinreklame til at lave analyse af til min mundtlige prøve i dansk. Jeg har brug for en dansk magasinreklame, som jeg kan gå i dybden i og meget gerne også noget samfundsdebatterende. Er der nogle, der ved, hvor jeg kan finde det? Jeg synes ikke, at jeg kan finde noget godt...

På forhånd tak :)

Brugbart svar (0)

Svar #1
25. april 2016 af Jakob132

Har du et bestemt tema den skal passe ind under? En reklame vil sjældent være samfundsdebatterende i sig selv, men derimod kunne indeholde teamer man kan sætte i forhold til en samfundskritik.

Svar #2
25. april 2016 af Kristinekitt (Slettet)

Nej, det skal bare være en dansk magasinreklame

Brugbart svar (0)

Svar #3
26. april 2016 af Jakob132

Der er altid provokerende reklamer at finde fra Cult Shaker. De lægger op til masser af samfundskritisk diskussion om kønsdebat, kvindesyn, kropsidealer, sex osv.

Det samme gælder Fitness World, som gør brug af mere og mere udfordrende reklamer. Samme temaer gør sig gældende.

Vedhæftede reklame fra Seat kunne også være en mulighed. Jeg ved dog ikke hvor den stammer fra, så det skal du være opmærksom på hvis du vælger den.

Husk, din reklame skal være på dansk. Ellers havde der været mange udenlandske, som ville være meget brugbare.

Vedhæftet fil:SEAT.jpeg

Skriv et svar til: Magasinreklame

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.