Tysk
Oversættelse
Er der nogen, som vil tjekke om jeg har oversat korrekt?
Teksten Am Eisweiher foregår i landsbyen Thurgau i Schweiz = Der Text Am Eisweiher vorgeht in das Dorf Thurgau in der Schweiz
Hovedpersonen, som også fortæller historien, kører med toget fra Neuchatel, hvor han arbejder = Die Hauptperson, die auch die Geschichte erzählt, fahren mit den Zug von Neuchatel, wo er arbeitet.
De beslutter at bade i søen. Stephanie og fortæller svømmer alene sammen, og senere lægger de sig på balkonen = Sie beschliessen in den See zu baden. Stephanie und die Erzähler schwimmen allein miteinander, und später legen sie sich auf dem Balkon
Det ville betyde meget, hvis nogen gad at kigge på det!
Svar #1
10. september 2016 af Stygotius (Slettet)
Teksten Am Eisweiher foregår i landsbyen Thurgau i Schweiz = Der Text Am Eisweiher (vorgeht) spielt in (das) dem Dorf Thurgau in der Schweiz
Hovedpersonen, som også fortæller historien, kører med toget fra Neuchatel, hvor han arbejder = Die Hauptperson, die auch die Geschichte erzählt, (fahren) fährt mit (den) dem Zug von Neuchatel, wo er arbeitet.
De beslutter at bade i søen. Stephanie og fortæller svømmer alene sammen, og senere lægger de sig på balkonen = Sie be/entschliessen sich dazu, in (den) dem See zu baden. Stephanie und (die) der Erzähler schwimmen allein miteinander(,) und später legen sie sich auf (dem) den Balkon.
Skriv et svar til: Oversættelse
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.