Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)
Hjælp med idéer og litteratur til SRP emne (Bobler på internettet.. boblestudie)
Hej allesammen, da jeg nu går i 3.g er der vil jeg snart skulle til at skrive en SRP opgave, og som emne har jeg valgt bobler på internettet (sociale medier, finansverdenen mv.), med udgangspunkt i Matematik A og Informationsteknologi (IT) B.
Jeg har ikke noget problem i at skrive en masse om emnet i forhold til informationsteknologi, da der er bøger som f.eks. "Spræng Boblen" af Vincent F. Hendricks osv.. Jeg har dog svært ved at finde ud af hvordan jeg vil koble Matematik ind på emnet, som selvfølgeligt er ret vigtigt at få med. Mine vejledere har snakket om forskellige ting indefor matematik såsom Taylor polynomier, Lagrange polynomier og Chi i anden test, jeg har dog svært ved at se hvordan jeg vil få dette ind i SRP opgaven og vil generelt bare godt have nogle flere input eller idéer fra nogle af jer :)
Skriv et svar til: Hjælp med idéer og litteratur til SRP emne (Bobler på internettet.. boblestudie)
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.