Kommentarer til Studieportalen.dk

JohnForbesNash

08. februar 2017 af MathAnarki

Hej SP...

Jeg har ved et uheld kommet til at logge ud af min bruger (JohnForbesNash) og jeg kan desværre ikke huske min kode.... Når jeg trykker på "glemt kode"-knappen, og skriver min mail, så skriver den til mig, at jeg vil få den i løbet af et par sekunder, og hvis ikke - så skal jeg forsøge igen...

Problemet er bare, at jeg har forsøgt dette ca 7 gange (har ikke et præcist tal på det) og uanset hvad, så får jeg ingen mail fra Jer.... Jeg mistænker lidt at det er min mail-konto der er noget galt med... Hvad gør vi?


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. februar 2017 af Smut1

Prøv at sov på det. Hvis det er en kode, du har brugt mange gange før, vil den sikkert før eller senere dukke op i din hukommelse.


Svar #2
08. februar 2017 af MathAnarki

#1

Korrekt... Men nu er det ca. 2 dage siden... Jeg skriver aldrig min kode selv, idet at min computer husker mine koder.... (og dette kan selvfølgelig være et problem som nu)


Brugbart svar (0)

Svar #3
08. februar 2017 af Smut1

ha, kender det kun alt for godt: Jeg skriver heller aldrig mine koder, men plejer alligevel at kunne huske dem efter et par dage, nogle gange uger :(


Brugbart svar (0)

Svar #4
09. februar 2017 af Moderatoren

#0

Skriv til [email protected] - så hjælper jeg dig


Svar #5
09. februar 2017 af MathAnarki

#4

Mange tak Jeppe. :-)

Skriv et svar til: JohnForbesNash

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.