Dansk
Hjælp til en kronikanalyse!
Hej, er der en herinde fra der kan hjælpe mig i dag om aftenen med at rette min dansk aflevering.
Det er netop den sidste aflevering inden vi får 3. års standpunktskarakter til maj, og da jeg snakkede med min dansklærer er det den der afgør min standpunkt. (enten 4 eller 7)
Det sætter jeg stor pris på! Jeg kan først sende den herinde omkring 20-21, og den skal afleveres i dag kl. 23
:) :) :)
Svar #1
03. april 2017 af Moderatoren
Svar #2
03. april 2017 af bonkol4 (Slettet)
Jeg tænkte mere på stavejl osv., fordi min dansklærer går vanvittigt meget op i det.
Svar #3
03. april 2017 af Moderatoren
Nå okay. Hvis du skriver i Word, så har det indbygget stavekontrol. Ellers kan ordnet.dk benyttes til at tjekke efter.
Hvis du har generelle problemer med nutids-r, synes/syntes, kommaer osv. så vil jeg anbefale bedredansk.dk
Svar #5
#4Hvad med selv at få lært at stave??
Jeg kan se på flere af andres opslag, at du kommenterer dem uden at komme med et brugbart svar. Vil du så ikke lade være med at kommentere, hvis du ikke har noget relevant at sige? Dine svar er pointløse og ubrugelige eller find dig et andet sted, hvor du kan komme ud med dine dumheder. Tak
Svar #6
03. april 2017 af Stygotius (Slettet)
Er dët dumheder at gøre dig opmærksom, på at du er ved at blamere dig selv?
Er det bedre at gå med krykker end at lære selv at gå??
Svar #7
#6Er dët dumheder at gøre dig opmærksom, på at du er ved at blamere dig selv?
Er det bedre at gå med krykker end at lære selv at gå??
Jeg spørger blot om hjælp, og dine kommentarer hjælper mig på ingen måder.
Svar #8
03. april 2017 af Stygotius (Slettet)
Nej, for du vi ikke gøre noget arbejde selv, men det må du også selv om..
Svar #9
04. april 2017 af Moderatoren
Hvis man ikke er interresseret i at hjælpe i en tråd, så skal man være velkommen til ikke at skrive i den.
Skriv et svar til: Hjælp til en kronikanalyse!
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.