Tysk

Oversættelse

31. maj 2017 af Lucasjames - Niveau: 9. klasse

Hej, er der nogen som er god til tysk, som vil oversætte den her for mig.

- Det kan faktisk lade sig gøre på Realskolen at tage en studentereksamen. Det kaldes Fachabitur og den kan senere bruges til at læse videre. Det er også nemt at skifte fra gymnasiet til de to andre, problemet er at skifte fra de to andre til gymnasiet

- Vigtigt er også, at Realschule og Hauptschule retter sig mod at man tager en uddannelse indenfor håndværk, butik, kontor osv. Det vil sige at man i skolen, udover undervisning også har rigtig mange praktiske fag.


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. maj 2017 af Stygotius

Hvor er dine egne forsøg?????????????


Svar #2
31. maj 2017 af Lucasjames

Rolige nu, jeg har prøøvet at oversætet det, men har bare ikke lagt det op


Brugbart svar (0)

Svar #3
31. maj 2017 af Pandekagehus (Slettet)

- Es ist möglich an der Realschule (sein) Abitur zu machen. Das nennt sich Fachabitur und kann später gebraucht werden um weiter zu studieren. Es ist auch leicht vom Gymnasium an die zwei anderen (Schulen) zu wechseln, das Problem ist von den zwei anderen (Schulen) zum / aufs Gymnasium zu wechseln. 

- Wichtig ist auch, das die Realschule und die Hauptschule dafür sind, dass man eine Ausbildung innerhalb von Handwerk, Geschäft, Büro und so weiter macht. Das bedeutet, dass man in der Schule, neben dem Unterricht auch jede menge praktische Fächer hat.

Her er mit bud :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
01. juni 2017 af Stygotius

Slet ikke noget dårligt bud.!!!


Skriv et svar til: Oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.