Dansk

Billedanalyse

20. august 2017 af Madsiso - Niveau: C-niveau

Hej, er der nogle flinke menneske som gider at hjælpe mig med at fortælle mig hvad disse to billeder skal fortælle og sammenligne dem

Vedhæftet fil: Billeder.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
20. august 2017 af Stygotius

Var det ikke din  opgave at fortælle det???


Svar #2
20. august 2017 af Madsiso

Jo selfølgelig, men ville bare høre om nogen har noget ud over det jeg har fundet frem til


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. august 2017 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #4
21. august 2017 af ReimerBoChristensen (Slettet)

Motiver som jeg i hvert fald umiddelbart kan fortolke mig frem til

Der er opsat en kontrast i de to billeder, hvor det ene billede består af disse to moderne unge piger, der ikke er fremstår nær så elegant, de sidder med fødderne op på sædet, hvorimod de to andre piger sidder i deres flotte kjoler og læser en bog, det kan derfor måske fortolkes som, at der er sket en forandring i de unge pigers fremtræden.

Derudover er der også det motiv med det flotte og farverige landskab vs den kolde industribygning, som der bliver bygget flere og flere af rundt omkring. Her kan der altså være tale om kontrasten mellem de to tidsperioder.

Håber at det kunne bruges ;-)


Svar #5
24. august 2017 af Madsiso

#3

Skal du have støttepædagog i hele din skoletid??

Er du skadet eller sådan noget, støttepædagog???  Hvad er det du bruger studieportalen til hvis det ikke er til at spørge andre til råds??


Svar #6
24. august 2017 af Madsiso

#4

Motiver som jeg i hvert fald umiddelbart kan fortolke mig frem til

Der er opsat en kontrast i de to billeder, hvor det ene billede består af disse to moderne unge piger, der ikke er fremstår nær så elegant, de sidder med fødderne op på sædet, hvorimod de to andre piger sidder i deres flotte kjoler og læser en bog, det kan derfor måske fortolkes som, at der er sket en forandring i de unge pigers fremtræden.

Derudover er der også det motiv med det flotte og farverige landskab vs den kolde industribygning, som der bliver bygget flere og flere af rundt omkring. Her kan der altså være tale om kontrasten mellem de to tidsperioder.

Håber at det kunne bruges ;-)

Hel klart noget jeg kan bruge, tak for det :)


Skriv et svar til: Billedanalyse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.