Spansk

Er min spanske tekst grammatisk korrekt?

02. september 2017 af Antinno - Niveau: A-niveau

Hej Studieportalen, er der en der vil læse min spanske tekst igennem og rette for eventuelle grammatiske fejl? Det er altid godt med et sæt ekstra øjne :)

He estado en Berlín. Llegué mi casa después de Roskilde Festival. Yo y mis amigas Hannah y Josephine decidíamos de viajar espontáneo sin nuestra familia. Nuestro presupuesto resolvemos de viajamos a Berlín. Hemos tomado el autobús muy barato, nada avión. A la llegada el clima estaba calor y el sol brillaba. Alquilábamos un guapo piso de dos habitaciones cerca de centro. Hemos ido al cine, restaurantes, torre de la Tv, muro de Berlín, las tiendas de música, la tienda de RitterSport y mucho más. Encontré Mikkel Hollænder en la calle por casualidad. Al día siguiente encontré Mikkel otra vez. Hemos disfrutado de Berlín y he disfrutado me vacaciones. 

Håber i vil hjælpe- på forhånd tak!


Brugbart svar (1)

Svar #1
03. september 2017 af jbmm

He estado en Berlín. Llegué ? mi casa después de Roskilde Festival. Yo y mis amigas Hannah y Josephine decidíamos de viajar espontáneo sin nuestra familia. Nuestro presupuesto resolvemos de viajamos a Berlín. Hemos tomado el autobús muy barato, nada avión. A la llegada el clima estaba calor y el sol brillaba. Alquilábamos un guapo piso de dos habitaciones cerca de ? centro. Hemos ido al cine, restaurantes, torre de la Tv, muro de Berlín, las tiendas de música, la tienda de RitterSport y mucho más. Encontré ? Mikkel Hollænder en la calle por casualidad. Al día siguiente encontré ? Mikkel otra vez. Hemos disfrutado de Berlín y he disfrutado me vacaciones. (2 fejl i dette possessive pronomen)

Understregninger betegner fejl af en eller anden art (forkert ord/datid/ordklasse m.fl.)
? betegner manglende ord
Der er flere mindre fejl ang. brugen af den bestemte artikel, som ikke er markeret.

Hvis du skal have mere uddybende forklaringer på dine fejl, så skriv til min indbakke og spørg.


Skriv et svar til: Er min spanske tekst grammatisk korrekt?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.