Engelsk

nogle der vil læse min engelsk stil?

28. oktober 2017 af Cupcake2002 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hejsa, vi har fået en engelsk stil om "My healthy choices". Nogle der vil læse den igennem og evt. give nogle feedbacks (hvad jeg kan gøre bedre). 

Kravene er : 

- Things you do - or don't do to be healthy (with regard food, exercise, drinking and smoking etc.)

- Your general attitude to maintaining a healthy lifestyle 

- Your opninion about public regulations of personal lifestyle choices (e.g age limits for buying tobacco and alcohol, speciel taxes on unhealthy food etc.)

Håber nogen folk der ude har tid og vil:) Det vil jeg sætte stor pris på!<3

Vedhæftet fil: My Healthy choices (1).pdf

Brugbart svar (1)

Svar #1
30. oktober 2017 af JaneTz

Du kan gennemtjekke grammatikken en gang til, da der er små grammatiske fejl. I anden sætning i overskriften skal der stå:

*Here are some ideas.

Der er også fleres steder:

I anden spalt linje 10 så skal your nr. 2 være:

* You

Så gennemtjek grammatikken, men ellers er det en fin og farverig stil.


Brugbart svar (1)

Svar #2
30. oktober 2017 af LandyA (Slettet)

Syntes opsætningen var rigtig flot. Har lidt svært ved at vurderer, eftersom det er nogen år siden jeg selv gik i 8. klasse.

Umiddelbart syntes jeg den er fin, men har ikke noget at sammenligne med - skal man være kritisk, så kunne du måske prøve at få noget ind med hvorfor diverse ting er usunde osv., og så er der nogen småting.

"..for you. But you can make a different right now.." ville jeg rette til ".. for you, but you can change it right now.." eller ændre ordet diffrent til difference, da du leder efter ordet forskel og ikke forskellig.

Evt. snak med en om hvor kritisk han/hun skal gå til værks og så få personen til at strege i teksten - nemmere når man sidder med teksten eller med dig.


Svar #3
30. oktober 2017 af Cupcake2002 (Slettet)

LandyA og JaneTz 

Tak fordi i ville kigge på den. Jeg vil lige læse den igennem og rette de gramatiske. Hehe, jeg går meget op i layout:)


Svar #4
30. oktober 2017 af Cupcake2002 (Slettet)

LandyA

Kan man godt sige "I truly trust that you can change it" istedet for det andet?


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. oktober 2017 af LandyA (Slettet)

Ja, det lyder godt :) 


Svar #6
07. november 2017 af Cupcake2002 (Slettet)

LandyA og JaneTz 

Tusind tak for hjælpen.

Jeg har lige fået stilen tilbage, jeg fik et stort 10-tal. Tak skal i ha'!


Brugbart svar (0)

Svar #7
07. november 2017 af LandyA (Slettet)

Tillykke :) Den var også god. Tror du hvade klaret den alligevel 


Svar #8
07. november 2017 af Cupcake2002 (Slettet)

Tak!


Brugbart svar (0)

Svar #9
03. juni 2019 af KOkoks

er det her under genren klumme?


Brugbart svar (0)

Svar #10
05. juni 2019 af Stygotius

ad #2

Det er tankevækkende at en "universitetsstuderende"  kan skrive ting som "Har lidt svært ved at vurderer " og desuden ikke  kende forskel på "nogen" og "nogle" og intet ved om dansk tegnsætning og ikke kan udtrykke sig på dansk.

Det er også tankevækkende at man kan kalde en tekst for "fin " når den er fyldt både grammatiske og tegnsætningsmæssige og stavemæssige begynderfejl. 


Skriv et svar til: nogle der vil læse min engelsk stil?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.