Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Skal jeg klage over min SRP karakter?

21. februar 2018 af Denhv (Slettet)

Hej, som nævnt ovenover overvejer jeg at få revuderet min SRP opgave, da jeg har fået 0, Jeg havde forventet at få en bestået karakter, men har svært ved at bedømme min egen opgave. Er der er nogle venlige sjæle der vil læse min SRP, og se om de er enige med vurdereing som er 0? 

Fagene er Engelsk A og Historie A

Opgaveformulering:
Hvordan blev krigen udkæmpet under Vietnamkrigen, hvordan fremstilles det i hhv. soldaters
beretninger og i selvvalgt engelskfagligt materiale om krigsoplevelsen, og hvilken betydning fik
den amerikanske krigsførelse for nederlaget?
Redegør for USA’s motiver for at involvere sig militært i Vietnamkrigen. Inddrag relevante
årsagsforklaringer.
Analyser hvordan Vietnamkrigen blev udkæmpet, hvilke taktikker og midler, der blev brugt, og
hvordan de amerikanske soldater oplevede denne krigsform. Analyser i den forbindelse
selvvalgte soldaterberetninger fra krigen, samt relevant engelskfagligt materiale, der belyser
krigsoplevelsen.
På baggrund af det anvendte materiale ønskes en diskussion og vurdering af krigsførelsens
betydning for det amerikanske nederlag og krigsoplevelsen hos de amerikanske soldater.


Svar #1
21. februar 2018 af Denhv (Slettet)

-


Svar #2
22. februar 2018 af Denhv (Slettet)

-


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. februar 2018 af Anders521

Hvilken begrundelse har din lærer i engelsk og i historie givet dig?


Svar #4
24. februar 2018 af Denhv (Slettet)

1. del


Svar #5
24. februar 2018 af Denhv (Slettet)

Del 1.


Skriv et svar til: Skal jeg klage over min SRP karakter?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.