Erhvervsret

kompetence oversk

07. marts 2018 af nollikok1 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

jeg fandt Familietestamente.dk på nettet mhp oprettelse af testamente. De ringede mig op efterfølgende og uden at tænke mig om, gav jeg dem min mands og 2 døtres cpr numre. Jeg er ganske udmærket klar over, at jeg ikke må videregive deres cpr nummer uden deres accept og ej handle på deres vegne uden deres accept. Jeg fortrød straks at jeg havde gjort det, da det selvfølgelig er noget vi skal være sammen om. jeg spørger nu, om jeg kan kræve aftalen for ugyldig, da jeg har overtrådt mine kompetencer ved at videregive andrs cpr nummer og handle på deres vegne uden deres accept, hvilket ALDRIG NOGENSINDE har været min hensigt. Jeg lod mig åbenbart bare rive med og DeT er jeg meget ulykkelig over, men heldigvis har vi ikke skrevet under på testamentet. De hævder blot, at bestille et testamente er det samme som at bestille en buket blomster eller anden serviceydelse. Mvh Jette


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. juni 2018 af mortenjura123

Hej Jette.

Jeg vil anbefale dig at kontakte en gratis retshjælp i stedet. Det kan du gøre ved at søge inde på google - "gratis retshjælp".

Mvh. Morten


Skriv et svar til: kompetence oversk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.