Dansk

læsetest

04. maj 2018 af jasmina9011 - Niveau: 9. klasse

Hvordan synes i læsetesten gik idag?


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. maj 2018 af Weeke (Slettet)

Synes den var svær, men er hellere ikke overrasket, da det alligevel var en af mine svagpunkter. Hvordan gik det for dig?


Brugbart svar (0)

Svar #2
04. maj 2018 af Elninoo

Er ikke den bedste til læsetest må jeg indrømme. Men synes det gik overraskende godt. Jeg fik kun gættet nogle par stykker, ellers fik jeg lavet nogle kvalificeret svar. Jeg blev færdig før tid. Men nu må jeg bare håbe på det bedste.  Den jeg gik lidt i stå var den med de tolv brødre. Gik videre til den næste, og vendte tilbage til den senere! 

Færdighedstest gik også overraskende godt synes jeg...  Den med hvilke gramatiske ord der skiller sig ud? Hvad plejer i at gøre? 


Svar #3
04. maj 2018 af jasmina9011

#2

Er ikke den bedste til læsetest må jeg indrømme. Men synes det gik overraskende godt. Jeg fik kun gættet nogle par stykker, ellers fik jeg lavet nogle kvalificeret svar. Jeg blev færdig før tid. Men nu må jeg bare håbe på det bedste.  Den jeg gik lidt i stå var den med de tolv brødre. Gik videre til den næste, og vendte tilbage til den senere! 

Færdighedstest gik også overraskende godt synes jeg...  Den med hvilke gramatiske ord der skiller sig ud? Hvad plejer i at gøre? 

#1

Synes den var svær, men er hellere ikke overrasket, da det alligevel var en af mine svagpunkter. Hvordan gik det for dig?

Synes også den var svær i år, og gik også i stå ved, ''de tolv brødre.'' Den med hvilke gramatiske ord der skiller sig ud, plejer ikke at være der, vel? Det første gang den var der, der plejede at være den med ordklasser?


Brugbart svar (0)

Svar #4
04. maj 2018 af Weeke (Slettet)

Jeg søgte bare ordene på ordbogen, og så krydsede de ord, som ikke var i den samme ordklasse, men der var en af opgaverne, tror det enten var nr 2 eller 3, hvor de var i samme ordklasse, men 3 af dem stod i navneform, hvorimod den sidste var datid.

Brugbart svar (0)

Svar #5
04. maj 2018 af Weeke (Slettet)

#3

Nej det rigtigt. Mener også det er første gang, jeg ser den opgavetype

Svar #6
04. maj 2018 af jasmina9011

#4 Jeg søgte bare ordene på ordbogen, og så krydsede de ord, som ikke var i den samme ordklasse, men der var en af opgaverne, tror det enten var nr 2 eller 3, hvor de var i samme ordklasse, men 3 af dem stod i navneform, hvorimod den sidste var datid.

Ja gjorde også det samme. Men diktaten var rigtig nem i år


Brugbart svar (0)

Svar #7
04. maj 2018 af Elninoo

Enig diktaten var nem, og ja slog bare ordene. 


Brugbart svar (0)

Svar #8
04. maj 2018 af Elninoo

Hvilke tekster var det nu, man skulle svarer på i læse. Der var den med uheld, og så den med de told brødre, så den med Jack og Carsten, og den hvor man skulle sætte det rigtige ord ind. Hvad var de andre, i forgot em


Brugbart svar (0)

Svar #9
04. maj 2018 af Weeke (Slettet)

#8

Hvilke tekster var det nu, man skulle svarer på i læse. Der var den med uheld, og så den med de told brødre, så den med Jack og Carsten, og den hvor man skulle sætte det rigtige ord ind. Hvad var de andre, i forgot em

Var der ikke også den med de indfødte amerikanere?


Brugbart svar (0)

Svar #10
04. maj 2018 af Elninoo

Takker mate


Skriv et svar til: læsetest

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.