Generelt

Fremtidsdrøm

15. maj 2018 af Zewt (Slettet)

Hej, 

Er det muligt at opbygge en lille landsby der er elektrisk selvforsynende (solcelletag) i det sydøstlige Afrika? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. maj 2018 af Køb (Slettet)

Du må gerne være lidt mere konkret. 

Hvad skal det bruges til? Og hvad har du at arbejde med?


Brugbart svar (0)

Svar #2
16. maj 2018 af guzbak

Kan du uddybe lidt?
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #3
16. maj 2018 af Zewt (Slettet)

Jeg vil gerne i den nærmeste fremtid hjælpe med udviklingen af små landsbyer i Afrika ved at opsætte solcelletag i flere fattige område. Men jeg tvivler på at det er så nemt som det lyder. 

Det eneste jeg har at arbejde med, er penge og mit hoved. Det er 100% frivilligt og jeg kender desværre ikke nogen der arbejder indenfor dette område af elektricitet. Derfor var mit spørgsmål lidt et skud i tågen, da jeg indsendte det her. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
16. maj 2018 af Køb (Slettet)

Lyder som en rigtig god ide. Der er sikker mange flere end dig der har tænkt eller gjort det samme. Derfor syntes jeg, at du skal tage fat i de forskellige organisationer, man kan finde på Google. Søg 'frivilligt arbejde i Afrika'. Der kommer flere organisationer frem, forhør dem ad hvad det kræver, noter ned og se dine muligheder. Kunne forestille mig, at det ville kræve en massevis penge, troværdige kontakter, bosted, penge til udvikling osv. 


Skriv et svar til: Fremtidsdrøm

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.