Generelt

dumpet supplering

27. august 2018 af Jens8999 (Slettet)

Har jeg fået betinget optag, men desværre dumpet mit sommer suppleringskursus i matematik A. Har bestået den ene eksamen, men dumpet den anden. 

Er der overhovedet nogen mulighed for at begynde på studiet, selvom man har dumpet? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. august 2018 af Larxx

Hvilken uddannelse snakker du om ?


Svar #2
27. august 2018 af Jens8999 (Slettet)

#1

Hvilken uddannelse snakker du om ?

Datalogi. Altså, jeg har meldt mig til supplering i matematik A igen.. Synes bare mine eksamener var meget 'uheldige'.


Brugbart svar (0)

Svar #3
27. august 2018 af guuoo2

Er det ikke kun gennemsnittet der skal være bestået? Hvis du har fået 00 og 4 tror jeg den går.


Svar #4
27. august 2018 af Jens8999 (Slettet)

#3

Er det ikke kun gennemsnittet der skal være bestået? Hvis du har fået 00 og 4 tror jeg den går.

Jo, det er rigtigt nok. Dog har jeg dumpet den ene eksamen, og bestået den anden med 02.


Brugbart svar (0)

Svar #5
28. august 2018 af guzbak

Hvis du ikke kan nå at sende dit bevis for bestået eksamen ind, inden deadline - så annulleres dit betingede optag.

Nu ved jeg ikke hvor du har søgt. Men læs fx her: https://studier.ku.dk/bachelor/ansoegning-og-optagelse/supplering/

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #6
28. august 2018 af Jens8999 (Slettet)

#5

Hvis du ikke kan nå at sende dit bevis for bestået eksamen ind, inden deadline - så annulleres dit betingede optag.

Nu ved jeg ikke hvor du har søgt. Men læs fx her: https://studier.ku.dk/bachelor/ansoegning-og-optagelse/supplering/

Har ikke bestået, så der er ikke noget at sende? 


Brugbart svar (0)

Svar #7
29. august 2018 af guzbak

Nej, og derfor skal du nok regne med at retten til at blive optaget bortfalder. Hvilket universitet drejer det sig om?
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: dumpet supplering

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.