Matematik

HJÆLPPPPP desperat

13. september 2018 af andreanilsen54 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Du er ude og spise med dine forældre på restaurant Mexicana. Egentlig ville du hellere på restaurant Italiano, men du er ok. På restaurant Mexicana bestiller i en menu, hvor i skal vælge mellem én af tre forretter, én af fem hovedretter og én af fire desserter. Spørgsmål

1: Hvor mange forskellige sammensætninger kan du vælge? 

en der hvad hvordan jeg gør, skal jeg :3*5*4 for at få svaret eller hvordan??


Brugbart svar (1)

Svar #1
13. september 2018 af Eksperimentalfysikeren

Ja. Det er korrekt.


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. september 2018 af PiaK123 (Slettet)

Nej nej nej, man skal tage tre-tallet og ligge det ned og så forestille sig det er bryster, derefter skal du gange de 5*4 med antal hår på dit hoved. Til sidst tager du dig sammenΣ


Svar #3
16. september 2018 af andreanilsen54 (Slettet)

ved du hvad, er et menneske der er meget forvirret i forhold til matematik, så når det så kommer til stykket hvor jeg spørger her inde, har jeg ikke brug for et svar fra dig piaK123 det er meget klamt af dig at skrive sådan noget til mig bare fordi jeg ikke er så klog!! 


Brugbart svar (0)

Svar #4
16. september 2018 af ringstedLC

#3: Det er ærgerligt med den slags indlæg, - men tag og brug din tid på noget andet end at svare på dem.

Den profil har, såvidt jeg kan se, ikke lavet andet end den slags indlæg, hvoraf nogle vist er blevet slettet af SP.

Du har løst opgaven korrekt i flg. #1 og så er det godt.


Skriv et svar til: HJÆLPPPPP desperat

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.